kosten delen voor vlieg transport naar Miami

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

arie

kosten delen voor vlieg transport naar Miami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 11:12

In Juni of Juli wil ik mijn paard transporteren richting Miami, volgens de transporteur is er momenteel weinig aanbod voor paarden naar Amerika.
De paarden staan in een box van 3 paarden, dus als je paard alleen in zo'n box staat dan moet je ook voor de andere paarden betalen.

Dus als je iemand weet.......
Pling

liannes

Re: kosten delen voor vlieg transport naar Miami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:18

Wat raar, de vliegtuigen zitten echt wel vol hoor,
Misschien kan je beter een transport bedrijf inschakelen, die hebben de ritten gepland, en kost je vaak niet zoveel extra.

Klatte uit duitsland vervoert (regelt) elke week wel een container naar de usa.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:41

Ja, neem contact op met een transporteur. Lopen diverse topics over hier op bokt, ook met adressen van sites erbij. Zij "plannen" zo'n container vol en voila....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:35

Neem eens contact op met www.ehs.be Lachen Zij hebben sowieso al wekelijks 3 vluchten richting Amerika.

Miami is idd iets minder frequent meen ik.

_sabinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:02

ja er gaan veel vluchten naar amerika.
Een vriendin vanmij heeft gewerkt in amerika met friezen en daar kwamen heel vaak nieuwe friezen aan die vanuit nederland kwamen .

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:07

Er gaan heel veel vluchten naar Amerika,
met verschillende transporteurs.
Wij verkopen al jaren paarden erheen, en het is nog nooit geweesd dat het niet kon omdat er geen vluchten met paarden gaan.
Toevallig moeten we a.s. woensdag er weer 2 naar Schiphol brengen.

En als je een goede transporteur hebt, regelt die voor jouw andere paarden, en plaatst die het zo zodat de container door 3-en kan worden gedeeld ( want ze kunnen ook door 2)
Dan is het voor jouw alleen een kwestie van bloed aftappen, laten onderzoeken.
Gezondheisverklaringen van DA en de eigenaar, en schetsen van de zwilwratten en kruinen
En Dan zorgt de transporteur er ook nog voor dat de RVV ( geloof ik) langs komt om loodjes in de staart en manen te doen.

En dna moet je paard nog op het vliegveld komen/ kun je zelf doen of laten doen maarja dat is eigen keuze

Dus als je een goede transporteur zoekt, dan heb je er zelf maar weinig mee te doen

arie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 09:16

heel erg bedankt voor jullie reactie, het bedrijf wat mijn paard gaat tranporteren is WES, het lijkt me een goed bedrijf.
ze zijn ook met collega bedrijven aan het kijken of er paarden richting Miami gaan.
ik weet dat er vorige week ook een transport van 3 paarden is geweest.
maar aangezien er 3 in een box gaan, had ik daar niets aan....

Het is dus nog even afwachten.... Huilen

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 20:18

Het is momenteel inderdaad rustiger met transporten richting Miami. Vanaf September begint dat weer drukker te worden, maar er gaan wel vluchten, het zal alleen wat langer duren voordat een stal vol is.

Ik zie dat je al bezig bent met een bedrijf voor transport, mocht je er niet uitkomen stuur dan even een PB. Ik kan je dan aan gegevens van andere mensen geven die dit kunnen regelen.