Ik wilde wat vragen/weten.

ik wil graag een eigen Arabisch Volbloed kopen.. Maar mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn moeder.. Mijn vader woont in Singapore.
Mijn moeder vind het te duur als ze het alleen moet doen maar ze kan het toch ook samen met mijn vader doen? dat die bijvoorbeeld elke maand een bedrag stort om mijn pony te onderhouden? *ze hebben nog wel contact met elkaar*
En.. hoe krijg ik haar dan zo ver dat ze het uiteindelijk doet? Want zelf wil ze het niet omdat ze zegt dat het gewoon niet kan met het geld. Maar ik heb het ongeveer uitgerekent en dan is het per persoon ongeveer 300 euro per maand.. volgends mij verdient ze wel genoeg om dat te betalen
nou k hoop dat jullie wat tips hiervoor hebben of dat jullie zelf gescheiden ouders hebben en een eigen pony willen/hebben!
groetjes rachael

zeker als je het ook leuk vind om eens een setje of wat duurdere dekens koopt, lessen, wedstrijden en wellicht is het inclusief kosten die zij maakt voor rijkleding... en het is beter om rekening te houden met hoge kosten die dan lager uitvallen dan andersom 
mijn pony zou allang weg zijn als de stal zo duur is