Ervaringen met Blomerttrailers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mieschie

Ervaringen met Blomerttrailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 12:39

Hey! We zijn op zoek naar een 2-paardstrailer en ik vind de Blomert (Diamant) een hele mooie. Nou ken ik niemand die een Blomert heeft. Hoe zijn jullie ervaringen met deze trailer?? En dan bedoel ik qua afwerking, wegligging en in het dagelijkse gebruik.
Groetjes!!!

joelle

Re: Ervaringen met Blomerttrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:10

Wij hebben een 1.5 paard blomert trailer.
Ik ben er erg tevreden over. Hij ligt goed op de weg, is niet zwaar.
We gebruiken hem gemiddeld 2x per week.

Ik heb wel van een vriendin gehoord, dat haar trailer aan de zijkanten niet goed is, zij kreeg gaten. Dit zou een probleem van dit jaar zijn, en wordt goed opgelost door Blomert.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:20

Ik heb een 2-paards Blomert (type weet ik niet zo gauw uit mijn hoofd), ongeveer 2,5 jaar geleden gekocht.
Ik vind het een fijne trailer met een goede wegligging. Afwerking is ook keurig voor elkaar en ik ben tevreden met de ruimte in de zadelkamer.
Ik ga er veel mee op pad (ik reis heel Nederland door voor SGW's) dus 9 van de 10 keer reis ik plm 3 uur met de trailer op een dag. En dat zo'n 2 a 3 keer per maand.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:34

Ik heb een aantal keer een Blomert 2-paards gebruikt, was van de stalhouder, en is denk ik een jaar of 5 oud. Mooie ruime polyester trailer, goed afgewerkt en lag super achter de auto.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:39

Wij hebben ook een blomert en zijn er ook erg tevreden over!
Ligt goed o pde weg en is lekker ruim. Die van ons iig. Zadelkamer is ook ideaal ende zadelsteunen kunnen wij uitschuiven. Hoef je niet ver te reiken voor het zadel! Nog nooit problemen mee gehad en wij hebben hem nu 3 jaar denk ik.

Mieschie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 18:06

Ik dacht ook dat het een fijne trailer zou zijn. We hebben nu een Hotra Elegance (1,5 paards), die bevalt ook best goed, maar wat ik daar een nadeel aan vindt, is dat je voor de voorbalk eigenlijk geen ruimte hebt om te staan en aangezien mijn paard een giraffennek heeft kan ik z'n hoofdstel niet goed indoen. Je komt pas achter zulk soort 'ongemakken' als je hem in gebruik hebt! Dus bedankt voor jullie reacties!