Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jij weet wat er 'mis' is, het is jou paard, al schreeuwen 'de anderen' dat je paard geel is jij weet toch beter? 

Simmie schreef:Ik denk dat de meeste (paarden)mensen het geluid van cornage wel herkennen hoor!
.Simmie schreef:Ik denk dat de meeste (paarden)mensen het geluid van cornage wel herkennen hoor!

griebels schreef:Als jij je druk maakt om wat anderen vinden zou ik het gewoon even melden... Dan rijdt jij in elk geval een stuk rustiger en merkt je paard dat ook
Simmie schreef:Ik denk dat de meeste (paarden)mensen het geluid van cornage wel herkennen hoor!
Vjestagirl schreef:Ik zou het echt niet herkennen, terwijl ik mezelf toch wel als paardenmens zie
BitchyWitchy schreef:Helaas niet, sommige mensen met een paard met cornage blijven maar Ventipulmin geven omdat ie zo'n last van de luchtwegen heeft....
Madeleine16 schreef:wanneer het van een praatje komt met een stalgenoot in de bak tijdens rijden dan laat ik even toevallig vallen dat mijn paard cornage heeft.