Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waratje schreef:Moet je die moeder toch eens vragen of ze het verantwoord vindt om een 10 jarig meisje in haar eentje of met leeftijdsgenootje buiten te laten rijden. Ik zou haast die verzekeringsmaatschappij gelijk geven als die niet zou willen uitkeren
katoo schreef:Als de verzekeringen alleen uitkeren bij verantwoord gedrag, wordt er, volgens mij, nog maar weinig uitgekeerd
).
Waratje schreef:Moet je die moeder toch eens vragen of ze het verantwoord vindt om een 10 jarig meisje in haar eentje of met leeftijdsgenootje buiten te laten rijden. Ik zou haast die verzekeringsmaatschappij gelijk geven als die niet zou willen uitkeren
[/quote]Waratje schreef:Moet je die moeder toch eens vragen of ze het verantwoord vindt om een 10 jarig meisje in haar eentje of met leeftijdsgenootje buiten te laten rijden. Ik zou haast die verzekeringsmaatschappij gelijk geven als die niet zou willen uitkeren
Urielle schreef:Waratje schreef:Moet je die moeder toch eens vragen of ze het verantwoord vindt om een 10 jarig meisje in haar eentje of met leeftijdsgenootje buiten te laten rijden. Ik zou haast die verzekeringsmaatschappij gelijk geven als die niet zou willen uitkeren
Onder de 12 jaar MAG je toch niet buitenrijden zonder begeleiding van een volwassene?
Of is dat alleen in Belgie?
Of is het gewoon niet waar?