Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tytje schreef:Zelf doe ik geen stro in de trailer, er zit een rubberen mat in en daar staat hij goed op.
Yetse schreef:Geen stro. Hij staat op de rubberen vloer. Stro vind ik veel te glad. Het risico met uitglijden vind ik persoonlijk te groot.

Snackie schreef:Yetse schreef:Geen stro. Hij staat op de rubberen vloer. Stro vind ik veel te glad. Het risico met uitglijden vind ik persoonlijk te groot.
Idem hier
cindybijl schreef:neee geen stro doen!!!!!! absoluut niet!! mijn paard had een laadprobleem, en toen heb ik professionele hulp gezocht en het eerste wat diegene zei was GEEN stro in de trailer doen. paarden glijden daarop uit. het is alleen maar voor je eigen gemoedsrust dat mensen er stro in doen maar je doet er het paard geen plezier mee.
Duhelo schreef:ik doe niks op de bodem, enkel aan de acherbenen een laagje zaagsel.
als ze mesten of plassen kun je dat bij aankomst netjes opvegen en opscheppen, en een droog laagje zaagsel strooien.
.