Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Flurk schreef:probeer het WAARBORGFONDS eens te benaderen
misschien kunnen die iets voor je doen (weet alleen dat het lang duurt)
. 
IKbenEllen schreef:Nou dan zou ik het fijn oplossen door allebei de helft te betalen en je trailer nooit meer uit te lenen.

Jellie schreef:Wij hebben t ook een x aan de hand gehad met dat wieltje aan de trailer. AL kwamen wij de dag erna erachter. Ze ontkenden het maar uiteindelijk hebben ze het toch vervangen.
Anders zou ik er de rechtbijstand toch wel op af sturen.
Nu lenen wij hem ook niet meer uit... heb t een paar x gedaan en een paar x een minder fijn gevoel aan over gehouden.
(andere x veel te laat terug bezorgd, toen we gingen verhuizen en hem nodig hadden en ook dat hij niet goed op slot weggezet was enz..)
Als t niet anders kan dan rijden we wel voor iemand maar geven hem niet meer mee.
Iig succes!

Pellie schreef:natuurlijk weet ik waar ze woont en ik zou bij haar langs kunnen gaan. Alleen denk ik, dat wanneer ze mijn e-mails niet beantwoord, ze het ook niet op prijs stelt dat ik bij haar langs zou gaan voor een gesprek. Anders had ze me vast wel uitgenodigd?