Sandra_H schreef:Zelfs dat valt volgens mij best mee. Wij hebben een camera in de trailer hangen en kunnen dus precies zien hoe een paard op alles reageert. Nou hebben wij nooit zenuwpezen op de trailer gehad maar iig tot nu toe reageerden ze niet tot nauwelijks op voorbijkomend verkeer, ze kijken weleens door het raampje zo van hee wat gaat daar voorbij...
Het enige wat je altijd duidelijk ziet is dat paarden moeite hebben met te abrupt remmen (heel soms ontkom je daar niet aan).
Dat is inderdaad wel ideaal hoor, had vorige keer een advertentie op marktplaats gezien dat je ze voor 300 euro heb. Daar ga ik toch wel even voor sparen denk ik
Heel mooi apparaatje, camera hang je op in de trailer op de plaats van het licht (als ik het me goed herinner hoor) en dat gaat dan via dezelfde stekker als je lichten. Schermpje sluit je aan op je aansteker en klaar. Wereld uitvinding, en 300 euro lijkt dan wel een hoop geld, maar ik vind het dan wel meevallen als je bedenkt dat je alles goed kunt zien (ook in het donker!)
_sjors_ schreef:Of de vrachtwagens moeten zich gewoon aan de maximale snelheid houden . Ik laat me altijd gewoon inhalen door alle vrachtwagens en ga echt niet harder rijden omdat zij zo nodig harder willen. Daarvoor ga ik echt geen risico's nemen.
@ Malibu Gefeliciteerd met je nieuwe auto en met dat geluid zal het best meevallen hoor. Je paard zal het misschien in het begin een beetje eng vinden, maar zal er vanzelf wel aan wennen en weet dan niet beter meer.
Ja, dat heb ik dus ook vaak genoeg meegemaakt. Mijn vader reed altijd met de trailer omdat ik geen BE heb, maar de trailer is in goede staat en mijn vader merkt het al bijna niet meer als hij 100 rijdt.
Hij rijd vaak zo rond de 90, ligt ook net een beetje aan de omstandigheden natuurlijk.
Maar vrachtwagens rijden echt wel vaak te hard ja.
Bedankt! Ben er ook erg blij mee 
Dat geluid valt inderdaad wel mee hoor alleen met snel optrekken brult ie een beetje en dat doe je toch niet met de trailer er achter.
Verder is het een vrij constant geluid...