kunnen jullie mij vriendin helpen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

blackylover

kunnen jullie mij vriendin helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 16:36

hallo'
mijn vriendin heeft 6 weken geleden haar paard in moeten laten slapen..gelukkig had ze al een ander paard daarvoor gekocht maar naar een maand bleek dat die schiefel op de pezen wat heel slecht is en nu moeten ze hem laten operere of ze moet hem in laten slapen ze heeft natuurlijk gekozen voor opereren maar toen ze hoorde wat het koste werd ze wel even bereoerd en ze is al niet van de rijkste (ouders dan) en de operatie kost 5.000 maar het word niet allemaal vergoed door de verzekering alleen 1.500 word vergoed en ze kan zelf ook maar ongeveer 3.000 opbrengen zelfs nog wat minder.
dus het lijkt bedelen maar kunnen jullie haar helpen met geld doneren zelf 10 euro is goed als ze maar wat heeft ze heeft veeel verdriet.
voor meer info pb me..
met vriendelijke groeten michelle

Malibu_

Re: kunnen jullie mij vriendin helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:37

werkt ze niet?
ouders voorschieten?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:41

Sorry maar dit vind ik echt heel brutaal. Wij weten niet of dit waar is, of jij niet liegt en het geld zelf in je zak steekt. Ook is dit verboden op bokt. Dus ik ga zo gelijk temmen. Je weet dat zulke dingen kunnen gebeuren dus moet je er op rekenen en een goede spaarpot beginnen zodra je een paard koopt. Er zijn veel mensen die een dure operatie niet kunnen betalen en die moeten hun paard dan laten inslapen, dat is dus ook wat ik je nu aanraad. Hoe zielig het ook klinkt. Je vriendin zou ook een lening kunnen nemen bij een bank, of aan een goede vriend die andere 500 euro kunnen vragen. Niet gaan bedelen bij vreemden, wanneer wij niet eens weten of het wel waar is.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:42

LadyElmira schreef:
Sorry maar dit vind ik echt heel brutaal. Wij weten niet of dit waar is, of jij niet liegt en het geld zelf in je zak steekt. Ook is dit verboden op bokt. Dus ik ga zo gelijk temmen. Je weet dat zulke dingen kunnen gebeuren dus moet je er op rekenen en een goede spaarpot beginnen zodra je een paard koopt. Er zijn veel mensen die een dure operatie niet kunnen betalen en die moeten hun paard dan laten inslapen, dat is dus ook wat ik je nu aanraad. Hoe zielig het ook klinkt. Je vriendin zou ook een lening kunnen nemen bij een bank, of aan een goede vriend die andere 500 euro kunnen vragen. Niet gaan bedelen bij vreemden, wanneer wij niet eens weten of het wel waar is.

Ben ik 't mee eens Bloos

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:45

Heeft diegene het paard niet laten keuren dan? Dan had ze deze ellende kunnen voorkomen!

domenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:45

sorry maar ben het eens met LadyElmira. beetje raar omdit via internet te doen.
maar hoop wel voor je vriendin dat ze het geld bij elkaar kan krijgen, want niks is zo poedersuiker als je paard moeten verliezen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:46

Dit vind ik ook wel héél erg brutaal..

Ik zou het proberen te lenen van vrienden, ouders of andere familieleden..
Netzoals LadyElmira zegt: Wij weten niet eens of dit echt waar is.

blackylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 16:48

dan toc niej maar paard was gekeurd en was goed en schiefel kan zo opkomen dagen en dit account heb ik al meer dan 1 jaaar

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:50

Denk niet dat er hier iemand is die door jou verhaal geld gaat storten

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:51

ook helemaal eens met ladyelmira.
je moet gewoon van te voren bedenken wat de consequenties zijn als je paard iets heeft.
of je je account meer dan 1 jaar hebt of niet dat zal vrij weinig uitmaken.
ik vind het inderdaad wel erg brutaal om aan vreemden via internet geld bijelkaar te bedelen voor mensen die wij niet kennen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:51

blackylover schreef:
dan toc niej maar paard was gekeurd en was goed en schiefel kan zo opkomen dagen en dit account heb ik al meer dan 1 jaaar

Binnen 1 jaar post jij hier 7 berichten waarvan 2 hier. Je komt niet met andere topics aanzetten en omdat er nu iemand in nood is verwacht jij dat we van onze kont komen en met flapjes geld gaan lopen zwaaien. Wij hebben hier ook paarden, andere dingen om te betalen e.d, dus dat geven we niet aan een verhaal wat zeer waarschijnlijk nog eens gelogen kan zijn. Als het waar is vind ik het heel zielig, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. Nogmaals, als jou vriendin 3000 euro heeft en 1500 euro vergoed krijgt van de verzekering, kan ze die andere 500 euro echt wel bij iemand anders lenen. Niet gaan bedelen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:53

Geldbedeltopics zijn op Bokt niet toegestaan --> slotje Lachen