Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sjolvir schreef:afh. van de nieuwwaarde van je trailer..
kosten van verzekering..
vele mogelijkheden.. ook storm etc. maar dat kost
extra!!!!
zo wie zo verzekerd als je trailer achter de auto hangt
met je autoverzekering..!! (wel afh. van je autoverz. hoe
goed...)
alle verzekeraard die auto's doen, doen ook wel
aanhangers..
paars schreef:Ik betaal iets van 80 E per jaar. Op de site van hippozorg kan je doorlinken.
missanous schreef:waar heb jij je trailer voor verzekerd?
Sjolvir schreef:<knip>
zo wie zo verzekerd als je trailer achter de auto hangt
met je autoverzekering..!! (wel afh. van je autoverz. hoe
goed...)
<knip>
missanous schreef:mag ook per maand, maar dan betaal je naar verhouding iets meer.en moet die verzekering in 1 keer betaald worden of hoe gaat dat?
Valina schreef:Dat heb ik er dus ook op en kan er ook op blijven zitten tijdens het rijden. Dat is wel fijn. Als je dan bij een bos of iets dergelijks aankomt, zit je trailer verzegeld aan je auto. Zo hoef je dus niet bang te zijn dat je trailer gejat is als je terugkomt!
Het is voor je paarden ook veiliger. mariellede schreef:Je moet er wel een goedgekeurd (TNO dacht ik) slot op hebben zitten anders keert de verzekering bij diefstal NIETS uit (spreek uit ervaring).
Voor diefstal zitten er nogal wat voorwaardes aan wil de verzekeringmaatschappij uitkeren. er moest een gekeurd slot op zitten als hij ACHTER de auto hing. en op de plaats moets er en een slot op zitten en moest hij achter een hek/poort staan anders keerden ze NIETS uit.
(dit was bij mij het geval zo'n 8 jaar geleden)
. missanous schreef:@ valina:
waar heb jij jou trailer verzekerd?