Van DA veranderen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Van DA veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 06:27

Ik heb nu een DA waar ik niet zo blij mee ben een hele droge boer die als je paard een wond op ze been heeft zegt:'' Ow oke ik kom deze week wel ergens kijken''

Mijn paard heeft tijd je geleden ongeluk gehad en toen ben ik in woudenberg bij de vallei geholpen en dat vond ik supper!!
(waarom in woudenberg? omdat ik daar een wedstrijd had op stal bij me vriendin Kelsey (Pony_Arie))

Nu wil ik dus overstappen naar de vallei maar hoe moet je dat doen?

fjordnina

Re: Van DA veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:04

bij je oude praktijk melden dat je vertrekt en dan gewoon naar woudenberg gaan als je eens wat hebt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:56

Niet moeilijk doen, gewoon die andere dierenarts bellen als je ze nodig hebt. Het is niet zo als bij een huisarts dat je je uit moet schrijven ed. Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:05

MISTRAL94 schreef:
Niet moeilijk doen, gewoon die andere dierenarts bellen als je ze nodig hebt. Het is niet zo als bij een huisarts dat je je uit moet schrijven ed. Knipoog

idd Ja

Ik heb nieteens echt een vaste DA Bloos Hier in de buurt hebben diverse DA's diverse specialiteiten enzo dus bel degene die dat het beste kan Knipoog

Is mijn paard vaag ziek dan bel ik Inge omdat zij goed weet hoe slecht koudbloeden e.e.a. laten zien (want sommige DA's Rolleyes Lips are sealed) en haar kan ik ook bellen voor vraagjes (bv. ze heeft dit of dat is het nodig dat je effe komt of wat te doen) Ja

Voor de entingen bel ik een andere omdat dat €15 per paard scheelt en ze enten ook netjes Ja

Voor beenproblemen zou ik al snel naar de kliniek gaan en voor erge koliek bel ik zeker weten Ruud Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:14

Nou precies, ik heb wel een "vaste" dierenarts maar binnen die praktijk werken er meerdere. Als die ene nou net een dag vrij is dan vraag ik om de volgende "vaste" dierenarts. Je kunt gewoon van dierenarts veranderen, sterker nog je hoeft het niet eens door te bellen Knipoog

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:16

Klopt. En het is meer voor jezelf, waar je een prettig gevoel bij hebt. Jij hebt dus overduidelijk geen prettig gevoel bij de DA die je nu hebt, dus ga je gewoon naar een andere DA. Makkelijk Lachen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:52

Oke mooi!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:06

grid schreef:
MISTRAL94 schreef:

idd Ja

Ik heb nieteens echt een vaste DA Bloos Hier in de buurt hebben diverse DA's diverse specialiteiten enzo dus bel degene die dat het beste kan Knipoog

Is mijn paard vaag ziek dan bel ik Inge omdat zij goed weet hoe slecht koudbloeden e.e.a. laten zien (want sommige DA's Rolleyes Lips are sealed) en haar kan ik ook bellen voor vraagjes (bv. ze heeft dit of dat is het nodig dat je effe komt of wat te doen) Ja

Voor de entingen bel ik een andere omdat dat €15 per paard scheelt en ze enten ook netjes Ja

Voor beenproblemen zou ik al snel naar de kliniek gaan ik en voor erge koliek bel ik zeker weten Ruud :D

Hihi, leuk om te lezen Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:25

Zou wel ff je dossier opvragen, is wel zo handig dat je nieuwe da het medisch verleden van je paard weet.
Heb ik ook gedaan hoor, toen ik het niet vertrouwde.
Heb da gebeld en gezegd dat ik morgen het dossier incl. fotos en de hele mikmak op kwam halen en of ze het even klaar wilde leggen. Dag daarna lag het netjes klaar op de balie, meegenomen naar andere da, die heeft het ingelezen en ingevoerd in de comp. en daarna zelf paard helemaal onderzocht.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:29

Vorig jaar ben ik met de paarden ook overgestapt naar een andere DA en dat bevalt mij prima. Ze zijn meer gespecialliseerd op paardengebied en goedkoper met een betere service Haha! Ik heb ze gewoon opgebeld, omdat ze aan een kliniek verbonden zijn hoeven de paarden pas ingeschreven te worden als ze onder behandeling komen.

Soms kan een DA nog wel eens moeilijk doen als de afstand tever is om te overbruggen. Maar veelal kun je gewoon bellen en dan komen ze.