Paardenbelasting ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paardenbelasting ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:43

Oke, ik weet niet of het hier hoort en al helemaal niet of het een idiote vraag is Clown
Het zit zo, mijn neefje heeft gezegd dat je belasting moet betalen voor je paard als hij in de bebouwde kom staat, en als je dit niet doet dat je paard dan weg word gehaald Verward Hij verteld weleens rare dingen, maar ik wou het toch zeker weten...

Alvast bedankt Haha!

Anoniem

Re: Paardenbelasting ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:49

VSW --> TAO.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:51

Bedoel je een paard op een manege in een bebouwde kom of een paard in de schuur bijvoorbeeld? In de schuur moet je volgens mij wel betalen, ik weet alleen niet hoeveel. Er zijn verschillende regels per wijk in de omgeving, je zou eens naar de gemeente van jou een mail kunnen sturen. Je krijgt dan zonder verdere verplichtingen gewoon een mailtje met informatie terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:08

LadyElmira schreef:
Bedoel je een paard op een manege in een bebouwde kom of een paard in de schuur bijvoorbeeld? In de schuur moet je volgens mij wel betalen, ik weet alleen niet hoeveel. Er zijn verschillende regels per wijk in de omgeving, je zou eens naar de gemeente van jou een mail kunnen sturen. Je krijgt dan zonder verdere verplichtingen gewoon een mailtje met informatie terug.

Ik bedoel gewoon een weitje in de achtertuin Clown Alleen een klein schuilstalletje, maar dat is het dan

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:10

bizzybijtje schreef:
LadyElmira schreef:

Ik bedoel gewoon een weitje in de achtertuin Clown Alleen een klein schuilstalletje, maar dat is het dan

Daar moet je volgens mij wel belasting voor betalen. Dit weet ik niet met zekerheid te zeggen, maar meestal moet je ervoor betalen. Ik wil mijn pony in de schuur zetten en hier moet ik ook voor betalen, het bedrag is alleen nog niet bekent. Ik zou echt een mailtje sturen naar je gemeente, deze hebben gelijk antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:11

Oke bedankt!!! Ja

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:35

Hij is leuk Haha!
Maarre, het kan wel handig zijn om te controleren of je een hinderwetvergunning nodig hebt. Want overlast bij de buren kan wel betekenen dat je pony moet verhuizen.