Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
charlee schreef:Hallo,
Onze dochter wil misschien in Ermelo de opleiding gaan doen.
Wie kan ons er watover vertelen, zoals de verschillen met Deurne, de kosten, welke keuzes er zijn?
Hopelijk reageert er iemand!
Je kunt me bellen of mailen .
mvg Gera ******
*****@wanadoo.nl
charlee schreef:Hallo,
ja sorry ervan maar iedereen zegt dat soms zo teleurstellend dit is wat ik mijn hele leven al wil en inderdaad ik weet wat het loon is 3x niks!
Maar ik zal je oprechte excuus aanvaarden.charlee schreef:ja ik zou eerst 4 jaar mbo management doen in alkmaar (clusius paardenhouderij) Eenmaal op een hele goede dressuurstal voor een sollicitatie raden ze me dat heel erg snel af dat zou echt zonden zijn geweest.
Toen raden ze me orun aan ik dacht ja leuk en aardig maar ik wil helemaal niet elke dag van 8 tot 5 aan kinderen lesgeven.
Mensen zeiden toen dat dat niet hoefde maar dit de basis om ergens te kunnen werken bijv in deze zin: Iemand met bijv orun/deurne wordt veel sneller aangenomen op een luxe dres/springstal inplaats van 4 jaar clusius dan zeggen ze wat is dat?
charlee schreef:Ik vind het dus moeilijk om keuze te maken ik wil wel wat het beste en slimste is om te doen.
graag zou ik dus wat reacties horen van verschillende mensen.
Nogmaals sorry,
Groetjes