Ik zoek een oldtimerverzekering

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

EvelynB

Ik zoek een oldtimerverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 18:09

Hallo, ik heb net een oldtimer 2-paardsvrachtwagentje gekocht voor B-rijbewijs. Ik dacht dat je zoiets via een oldtimerverzekering kon verzekeren, maar ik heb tot nu toe alleen een verzekering voor bestelbus aangeboden gekregen. Volgens mij kan het via een oldtimerverzekering goedkoper, maar hoe vind ik dat? Heeft iemand tips?

ChristaMoor

Re: Ik zoek een oldtimerverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:11

Unive, daar hebben wij een oltimer verzekering voor de motorfiets afgesloten. Informeer hier even....

EvelynB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 20:21

Unive is onze verzekering, maar zij bieden dus een bestelwagenverzekering aan, geen oldtimerverzekering. Helaas.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 12:11

Ik heb mijn wagens via de Land Rover Club Holland verzekerd. Wiggers groep in Baarn biedt deze verzekeringen aan. Ik heb oldtimer- klassieker- en gewone autoverzekeringen bij hen lopen.
Mijn vrachtwagen is ook als oldtimer verzekerd. Let er wel op dat deze verzekeringen vaak een km-beperking hebben. Let erop dat je voldoende ruimte hebt om datgene te doen wat je wil doen.

Oh ja, nog iets: overbelading is nooit te verzekeren!! En nee, bij een wagen wordt GEEN 10% marge gehanteerd, zoals soms bij de caravancontrole nog wel wordt geaccepteerd!
(Er stond op marktplaats een wagen die 30kg(!!!) laadvermogen had; twee-paards vrachtwagen, ja duhhhhh)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 11:14

EvelynB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:34

Tot nu toe is het me niet gelukt een oldtimerverzekering te vinden. Veewagens doen ze niet aan, of je moet al klant zijn. Voor auto's of motoren is het geen probleem.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:47

Heb je hem wel als 2e auto erbij?
Mijn Camino kreeg ik niet in de Oldtimer omdat het mijn enige auto was.
Als 2e auto erbij wel...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:48

Ik liet het via van Eijck en zn lopen maar of ze veewagens doen????? Die liepen hun verzekring trouwens bij Herasto lopen, die doet uitsluitend oldtimers. Herasto kan je vinden via google.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 08:17

De suggesties die ik heb aangedragen heb je al gebeld?