Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ElCamino schreef:En als hij jaarlijks een onderhoudsbeurt krijgt moet dat opgevallen zijn.
Urielle schreef:ElCamino schreef:En als hij jaarlijks een onderhoudsbeurt krijgt moet dat opgevallen zijn.
Controle van bodem, wanden en laadklep valt niet onder de onderhoudsbeurt. Je moet het er speciaal bijzeggen als je wilt dat hij daarop gecontroleerd wordt, anders doen ze alleen het koppelingsmechanisme, rem, de lichten en de banden ed.
michelle_v_h schreef:hallo
ik heb een vraag een paar weken geleden kwamen we erachter dat onze polyester trailer al aan het rotten was de laadklep was op plaatsen al zacht. wij schrokken ons heel erg en wisten niet wat we hier mee moesten doen want de trailer staat altijd binnen en we maken hem na gebruik altijd schoon. toen we verder gingen voelen bleken ook de zijkanten al een gedeelte zacht te zijn. het hout binnen in was al weg aan het rotten en kon niet meer vervangen worden. we waren ten einde raad totdat mijn vader een soort hard kunstof had gevonden dat weer bestendig was en je kon het ook heel makkelijk bewerken dus we hebben de zijkanten eruit gezaagd en de laadklep ook eruit en er dit kunstof in gezet en het werkt prima het rot niet meer en het ziet ook nog eens veel mooier uit. nu wilde ik vragen of er misschien meer mensen zijn die met het probleem zitten van een rotte trailer??

Repareren zou toch geen zin hebben en deze oude konden we nog inruilen gelukkig
_Florien_ schreef:Mijn laadklep van mijn oude trailer was ook verrot. Mijn pony heeft er een gat ingelopen (niet erdoor heen gezakt gelukkig) met inladen, en we hebben een nieuwe trailer gekocht..Repareren zou toch geen zin hebben en deze oude konden we nog inruilen gelukkig
cissy schreef:en gat in een laadklep gelopen? dat is knap! Hoe heeft je paard dat voor elkaar gekregen?
cissy schreef:en gat in een laadklep gelopen? dat is knap! Hoe heeft je paard dat voor elkaar gekregen?
.