prijsenlijst 'Le monde du cheval' UKAL ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_es

prijsenlijst 'Le monde du cheval' UKAL ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 21:37

Laatst was ik bij een ruitersportzaak en kreeg de (Le monde du cheval) catalogus van hen.
Ik heb alleen geen prijzenlijst, heeft iemand die misschien voor mij ?

Doei, doei ' Lotte

jolanda10

Re: prijsenlijst 'Le monde du cheval' UKAL ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:53

lotte_es schreef:
Laatst was ik bij een ruitersportzaak en kreeg de (Le monde du cheval) catalogus van hen.
Ik heb alleen geen prijzenlijst, heeft iemand die misschien voor mij ?

Doei, doei ' Lotte

Nee die is er niet. Er is alleen een prijslijst voor dealer, maar dat zijn uiteraard de inkoopsprijzen. Ekkia (nieuwe naam van Ukal) hanteert geen adviesprijzen daarom staan deze er ook niet bij.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 20:39

www.justwestern.nl verkoopt dat merk ook en heeft een prijslijst op de site staan. Alleen weet ik niet of dat dezelfde prijzen zijn als van jouw catalogus.

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:59

Dat zijn de prijzen die deze on-line shop zelf hanteert. Dat geld niet in heel Nederland voor iedere ruitersportzaak.

Alleen een internetshop kan de prijzen in principe wat gunstiger aanbieden, daar zijn veel minder kosten aan voor de aanbieder. Tel wel altijd € 6,20 of meer verzendkosten daarbij op, en ga er vanuit dat als je iets wilt ruilen of terug geven dat je die kosten nog eens, of zelfs 2x moet betalen.

Alleen het publiceren van prijzen die 1 internetshop hanteert is geen standaard prijs voor deze collectie in heel nederland.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:03

Ah ok, zo had ik 't niet begrepen. Je hebt ook gelijk, de prijzen van die site hoeven niet per definitie voor heel NL te gelden. Maar omdat ze in een apart bestandje stonden vermeld, dacht ik dat 't een algemene prijslijst was.

lotte_es

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:53

hmm..

okee dankje !