Trailer parkeren bij drunense duinen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ratzel

Trailer parkeren bij drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 21:45

Ik wil graag een keer op de loonse-, en drunense duinen gaan rijden. Ik ben daar helemaal niet bekend en weet ook niet waar ik makkelijk mijn trailer mag en kan parkeren. Ik was er vandaag (zonder paard) het was mega druk en we waren in Loon op zand. Iemand ideeën? Wel graag dat ik gelijk een ruiterpad op kan.

cissy

Re: Trailer parkeren bij drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:57

er zijn meerdere mogelijkheden, aan welke kant wil je vertrekken?
Je kunt bij meerdere herbergen/gelegenheden je trailer kwijt. Ik zet m vaak bij de Roestelberg of bij Manege Jan van Loon, ook wel bij de schaatsbaan of de Vier Linden, al naar gelang hoe druk het is Lachen

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:10

Ik ga meestal naar de Roestelberg en zet de trailer heel gemakkelijk op het stuk gras achter het restaurant. Je hebt alle plek daar, ook als het heel druk is. En dat stuk is altijd goed te op te rijden ook met een luxe auto.

Bij manege Van Loon kan ook. Maar je moet geluk hebben als het plekje voor de container nog vrij is. Dan kan je je auto met aanhanger daar neerzetten anders moet je het stukje weiland op en die is best nat. Dus met een gewone luxe auto zou ik het zelf liever niet doen, met een 4x4 is het makkelijk te doen.

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 22:06

Mag dat dan zomaar zonder dat de eigenaren van de manege of het restaurant gaan klagen? En kan ik van daaruit vrij snel de ruiterpaden op?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:34

Bij Bosch en Duin (restaurant daar) zie ik vaak trailers/ vrachtwagens staan. Je zit zo op een ruiterpad, er is een ruime parkeerplaats. Niet aan te raden op zondagochtend, dat stikt het er van de kinderen en honden.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:12

ratzel schreef:
Mag dat dan zomaar zonder dat de eigenaren van de manege of het restaurant gaan klagen? En kan ik van daaruit vrij snel de ruiterpaden op?

Je gaat daar gewoon gelijk de duinen in. ze hebben er wel paden bij liggen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:13

Bosch en Duin of de vier Linden idd.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:41

Je kan vanuit de Roestelberg gemakkelijk richting ruiterpad. Je moet alleen even duin oversteken en daar lopen best veel mensen. Ik heb nog nooit gezeur gehoord. Bij manege van Loon mag je gewoon gaan staan, kost niets en je hoeft niet te zeggen dat je er bent, en vandaaruit zit aangesloten een ruiterpad.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:54

maar het is wel zo netjes om je even te melden als je bij Van Loon gaat staan, Je mag daar nl niet zomaar op het parkeerterrein aan de voorkant parkeren (verboden voor trailers) en alleen de 'ingewijden' weten de parkeerplaats aan de achterkant te vinden Lachen

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 11:39

Allemaal erg bedankt voor de reacties! We waren er dus afgelopen zondag en toen was het toch zo vreselijk druk. Ook wel te verklaren ivm het prachtige weer. Maar het is er wel heel mooi om buiten te rijden en met jullie tips weet ik in elk geval waar ik mn trailer kwijt kan.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:08

Manege Pullens is ook nog een optie of die ponymanege bij hun aan de overkant (weet niet hoe die heet en of het daar mag, maar dat weten de andere bokkers wel)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:04

Ik parkeer eigenlijk altijd bij de Rustende Jager. Heb nog nooit meegemaakt dat het daar helemaal vol staat.
Als het daar druk is, dan gooien ze een wei open, waar je ook nog op kan parkeren.
Of dat te doen is met een luxe-auto, weet ik niet, maar ik heb met mijn 4x4 daar nog nooit problemen gehad.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:19

Wij parkeren ook bij bij de rustende jager, gelijk het ruiterpad op en het is daar goed parkeren.

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 21:42

hebben jullie toevallig ook een adres daarvan?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:59

Pfoei geen idee, maar als je De Rustende Jager intypt bij Google, weet ik zeker dat je daar uitkomt.

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 22:32

okee bedankt imker! ga ik doen