Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
aerdenhout1 schreef:Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om het met professionele hulp zelf te doen! Dat is veel leuker, en gaat na het inrijden veel minder vaak mis! Ik heb het nu al zo vaak fout zien gaan na het zadelmak maken, dat ik er geen voorstander van ben, mits het samen gaat met de eigenaar (es)
aerdenhout1 schreef:Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om het met professionele hulp zelf te doen! Dat is veel leuker, en gaat na het inrijden veel minder vaak mis! Ik heb het nu al zo vaak fout zien gaan na het zadelmak maken, dat ik er geen voorstander van ben, mits het samen gaat met de eigenaar (es)
ikke schreef:Ik heb ervoor gekozen het zelf te doen, onder leiding van enkele zeer ervaren mensen. Welliswaar kost dit veel meer tijd, maar de resultaten zijn er ook naar.

armanike schreef:ik heb het zelf ook laten doen, maar mijn lesgever, heeft mij er bij betrokken, dus bvb.Hij begon met longeren en na een dag moest ik dat allemaal zelf doen, hij ging erop hangen, de dag erna moest ik dat ook zelf doen.Het is indd belangrijk dat je goed weet wie je wilt.En op welke manier je het wilt.Ik zou vooral iemand nemen die je erbij betrekt.
Dat is
1 erg leerzaam
2vertrouwend en je weet ook wat er allemaal gebeurt met je paard
3paard leert jou ook goed kennen dan he
Libera schreef:Ik zou hem naar een kleinschalig bedrijf brengen, op grote bedrijven is er vaak minder tijd voor alles. En stel een hoop vragen, bijv. hoevaak per week gaan ze met je paard bezig? Gaat 1 persoon het doen of gaan meerdere verschillende mensen ermee bezig? En inderdaad vaak erheen gaan om de boel in de gaten te houden.
Ikzelf zou mn paard nooit en te nimmer ergens heen brengen, maar das omdat ik het zelf kan doen en mn dieren niet graag uit handen geef...
Mensen brengen ze naar mij