Zo als de meesten mensen hier heb ik totaal geen problemen met in laden van mijn pony. Ze loopt zo in de trailer. Maar zodra het ze klem tussen het schot staat beginnen de problemen met rijden. Ze raakt helemaal in paniek. Ze heeft al aan allebei de kanten gestaan links en recht maar dat mag niet baten ze raak helemaal in paniek. Staat te trillen en te zweten kijkt heel erg bang. ze lijkt der evenwicht in de bochten niet goed te kunnen houden. Aan het de chauffeur ligt het niet die rijd heel rustig en beheerst. Ik heb een westfalia 2 paards trailer en die hangt achter een mercedes ML. Tevens als het schot uit de trailer is(Wel stangen er in natuurlijk) er niks aan de hand. Zou je zeggen altijd schot er uit natuurlijk maar ik wil wel is met 2 paarden weg.
En dat kan nu niet dus rij ik altijd alleen overal. Maakt niet uit maar ik zou het wel leuk vinden dat ze gewoon met 2 paarden in de trailer kan. Gisteren was ze zo erg in paniek dat het niet leuk mee is. Dus vandaag gaan we weer weg alleen dan zonder schot kijken hoe dat gaat. Goed als het goed want zo is ze al jaren vervoerd iedere week en dan had ik het niet. Ben ik nu de enige met dit probleem of niet???heeft iemand misschien tips??