Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mmaaike schreef:nou dat volgens mij wel...hier op bokt.nl kan dat ook...als iemand 5 euro bied ergens voor, en je zegt accoord, kunnen ze ook zeggen..ik haak toch af!

MISTRAL94 schreef:Ik vraag me af hoeveel tijd er tussen heeft gezeten van het moment dat jullie een prijs afgesproken hebben en het moment dat zij een mail stuurt dat het zadel verkocht is?
Ik vond het het niet waard om er nog meer tijd in te steken. rommulus schreef:eh de koop was 2 dagen voor ik het mailtje kreeg gesloten
maar ik heb ook geen adres ed maar ik wil niet eens meer van zo'n ran debiel een zadel kopen ik moet er ten eerste 400 km voor rijden en voor een rit die op niets uit kan lopen heb ik het er niet voor over.
ik wist dat ik in mijn recht stond maar ik heb geen adres nies niet dus ik kan ook niets
kaj schreef:rommulus schreef:eh de koop was 2 dagen voor ik het mailtje kreeg gesloten
maar ik heb ook geen adres ed maar ik wil niet eens meer van zo'n ran debiel een zadel kopen ik moet er ten eerste 400 km voor rijden en voor een rit die op niets uit kan lopen heb ik het er niet voor over.
ik wist dat ik in mijn recht stond maar ik heb geen adres nies niet dus ik kan ook niets
Tja ik weet niet hoor maar als je al twee dagen daarvoor de koop had rondgemaakt waarom had je dan nog geen afspraak staan wanneer je het zadel zou komen ophalen? Of in geval van verzending waarom had je de betaling dan nog niet rondgemaakt?
Ik kan me eigenlijk van de kant van de verkoper ook wel voorstellen dat ze graag zekerheid hebben.
Ik heb ook weleens gehad dat ik als verkoper een zadel heb vastgehouden voor iemand die het zou komen ophalen en waarvan ik ineens niets meer hoorde. Daarvoor had ik wel andere kopers afgehouden.
Als ik iets koop en ik wil het hebben dan maak ik het ook meteen rond en ga niet dagen afwachten.
Als je nou had afgesproken dat je het geld zou overmaken dan had je dat allang gedaan kunnen hebben. En je had blijkbaar ook geen afspraak staan om het zadel op te halen want anders had je ook wel adresgegevens.
Het blijft natuurlijk vervelend dat zoiets gebeurd maar ik kan het me van de kant van de verkoper ook zeker wel voorstellen.
Als ik na een akkoord niets meer hoor van de koper en iemand biedt me daarna het volle pond dan zou ik misschien ook wel gaan twijfelen.