Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:1 paards trailer bestaan eigenlijk niet meer.
Dat is dan meestal de 1,5 paards.
Wij hebben een 1,5, omdat ik toch meestal maar 1 paard hoef te vervoeren
joyce B schreef:of luxe auto's een 2-paards mogen trekken hangt af van wat je er in stop aan gewicht (en dus ook van je rijbewijs)...
Je kunt 2 kleine pony's hebben, een paard en wat spullen of 2 paarden. 2 grote paarden achter een luxe auto mogen hangen is zeldzaam...
Mijn auto mag 1750 kg trekken, dus een niet te zware 2-paards en 2 stavige E-pony's of een pony en een paard kan dus nog net.
Jobbeltje schreef:joyce B schreef:of luxe auto's een 2-paards mogen trekken hangt af van wat je er in stop aan gewicht (en dus ook van je rijbewijs)...
Je kunt 2 kleine pony's hebben, een paard en wat spullen of 2 paarden. 2 grote paarden achter een luxe auto mogen hangen is zeldzaam...
Mijn auto mag 1750 kg trekken, dus een niet te zware 2-paards en 2 stavige E-pony's of een pony en een paard kan dus nog net.
maar het mag officieel niet...
Jobbeltje schreef:joyce B schreef:of luxe auto's een 2-paards mogen trekken hangt af van wat je er in stop aan gewicht (en dus ook van je rijbewijs)...
maar het mag officieel niet...
kan je met z'n 2en op wedstrijd en naar het strand.

cissy schreef:2 paards, altijd genoeg ruimte als je met 1 paard op wedstrijd gaat en het regent...
. Onze auto mag 'm ook maar trekken met een paard erin. Maar in prijs scheelde het niet zo veel (in gewicht trouwens ook niet: 650kg), de trailer is hoger, biedt veel ruimte en mijn paard laad ook makkelijker met deze trailer. Bovendien liggen ze door de extra breedte toch wat stabieler op de weg.