Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ludora schreef:Buiten het feit dat je niet afhankelijk bent en in calamiteiten ook weg kan met je paard, denk ik dat een eigen trailer goedkoper is !!
anders wist ik het ook allang
Scum schreef:2ehands trailers zijn ontzettend duur. Ik zie trailers te koop staan van 15 jaar oud die nog steeds 3000 euro moeten kosten. Daarom hebben wij vorig jaar zelf ook een nieuwe gekocht.
Scum schreef:2ehands trailers zijn ontzettend duur. Ik zie trailers te koop staan van 15 jaar oud die nog steeds 3000 euro moeten kosten. Daarom hebben wij vorig jaar zelf ook een nieuwe gekocht. Als jij 6000 Euro per jaar uitgeeft terwijl een nieuwe trailer rond de 5000 kost dan wist ik het wel
RUBYWHITE schreef:tot nu toe, heb ik dan gewoon dikke pechmaar hoe zit het ermee als je op de dag van de wedstrijd niet een kan huren?
ik kan hem gratis stallen (binnen) en laat hem eens per jaar nakijken.
Ludora schreef:Verzekeren hoeft niet apart. Als ie stilstaat valt ie onder je WA, als ie achter de auto hangt valt ie onder de auto verzekering. Keuren is niet meer verplicht, maar een jaarlijkse beurt is wel verstandig !!
Buiten het feit dat je niet afhankelijk bent en in calamiteiten ook weg kan met je paard, denk ik dat een eigen trailer goedkoper is !!
Ludora schreef:Verzekeren hoeft niet apart. Als ie stilstaat valt ie onder je WA, als ie achter de auto hangt valt ie onder de auto verzekering. Keuren is niet meer verplicht, maar een jaarlijkse beurt is wel verstandig !!
Buiten het feit dat je niet afhankelijk bent en in calamiteiten ook weg kan met je paard, denk ik dat een eigen trailer goedkoper is !!
MSQuincyTE schreef:Je moet je trailer wel apart verzekeren als hij los bij huis staat, daar hebben wij zelf naar geinformeert.
Een eigen trailer is zeker goedkoper.
Passiepaard schreef:Tja verzekeren lijkt me in ieder geval handig, bij schade (onderweg) krijg je zelfs vervangend vervoer voor je paard. Sta je niet met je beessie langs de A16!