) maar ik begin nu toch te twijfelen ... Ik heb het altijd interessant gevonden maar de laatste tijd wat minder en vraag me nu af of ik mijn abonnement wel of niet zou verlengen.Ik heb even de voor- en nadelen op een rijtje geplaatst (waar ik zo snel even kon opkomen).
Voordelen:
- komt elke week dus veel te lezen
- leuk formaat
- steeds verschillende artikels maar ook vaste, volgende rubrieken
Nadelen:
- veel over nederlandse paarden/ruiters en weinig over de rest (bv. BWP-hengstenkeuring had 2 pagina's, KWPN-hengstenkeuring heeft er 12 ...)
- vooral veel over hengsten, dressuur en springen (is heel leuk, maar niet een volledig tijdschrift vol
)- de laatste tijd lijkt het erop alsof er meer en meer fouten gemaakt worden, elke week staat er wel ergens een correctie. Hierdoor begin ik mij af te vragen of ze alles wel goed "bestuderen" voordat ze iets plaatsen, met name ook naar de inhoud van artikelen...
Hoe denken jullie erover?
Ik woon in België dus dat heeft er waarschijnlijk ook een invloed op

Verder dacht ik om misschien dan over te stappen op een ander tijdschrift, maar eigenlijk ken ik er niet zoveel. Hebben jullie er die jullie aanraden? (zet er dan indien mogelijk ook bij of ze maandelijs of wekelijks komen, de kosten ongeveer en wat er zoal instaat).
Hopelijk kunnen jullie mij helpen