Praten met paarden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Subalia

Praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 15:11

Hai,

Een hele tijd geleden heb ik iemand laten praten met mijn paard, dit is allemaal via mijn tante gegaan. Mijn tanta kreeg ruzie met de gene die met mijn paard deed praten en ze wou geen contact meer.

Ik vind dit echt heel erg jammer, ze deed het gratis en het klopte echt wat ze vertelde. Het is zo'n rare ervaring maar ik ben wel heel veel wijzer geworden, maar er zijn nog een aantal dingen die ik wil weten over mijn paardje, net name over haar verleden.

Dus ik wou weten of er iemand gratis (ik ben student zonder bijbaantje dus vandaar gratis)met mijn paard wil 'praten' door middel van een foto.

Barmat

Re: Praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:13

Ik vind het een beetje raar dat je wél van alles wilt, maar er niet voor wilt betalen Verward

Als er iets gratis is, staat iedereen vooraan in de rij, maar vind je het nu werkelijk zo vreemd om er gewoon een kleine vergoeding voor te betalen?
Als je een nieuwe broek wilt, ga je daar toch ook voor sparen, of niet?

De readers op dit forum steken enorm veel tijd en energie in een reading, en daar mag - vind ik - best een onkostenvergoeding voor tegenover staan.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:15

En zo veel vragen zij er niet voor (spreek uit ervaring)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:24

Esther28 schreef:
En zo veel vragen zij er niet voor (spreek uit ervaring)

Precies Ja

Ik vind het altijd zo irritant als mensen alles maar gratis willen, er niet bij nadenkend dat het voor een ander ook tijd en moeite kost!

Er zijn diverse goede readers hier (ik kan je zó een lijstje geven) maar dan zul je toch écht iets voor over moeten hebben Lachen

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:27

En anders prioriteiten:
Een paar pakjes paardensnoepjes minder of een reading Knipoog .

Subalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 16:03

wat is niet duur, degene die het deed, deed het gratis dus vandaar. Ik heb geinformeerd bij iemand die dat deed en die vroeg 50 euro, dat vind ik toch veel als ik het eerst gratis kreeg.
Ik wil er best voor betalen maar echt geen 50 euro

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:53

Subalia schreef:
wat is niet duur, degene die het deed, deed het gratis dus vandaar. Ik heb geinformeerd bij iemand die dat deed en die vroeg 50 euro, dat vind ik toch veel als ik het eerst gratis kreeg.

De meesten vragen tussen de 10 en 15 euro, dat lijkt me toch niet te veel of wel?

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:54

Barmat schreef:
Subalia schreef:

De meesten vragen tussen de 10 en 15 euro, dat lijkt me toch niet te veel of wel?

Idd Ja

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:13

Of observeer zelf je paard eens goed en ga lekker met hem aan de slag. Daar kun je ook veel van leren en het kost niets....
En je verbetert zo ook je band met je paard. Heb je geen poespas voor nodig (overigens met alle respect hoor)...maar als je geen geld hebt, zou ik zeker geen geld in dat soort dingen steken. Ik zie dat als luxe...
Kijk...als je nou echt een dringend probleem hebt...maar zo komt het niet op me over. Dus gewoon je zelf verdiepen in je paard...dat vertelt je vaak het meest!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:18

polly2 schreef:
Of observeer zelf je paard eens goed en ga lekker met hem aan de slag. Daar kun je ook veel van leren en het kost niets....
En je verbetert zo ook je band met je paard. Heb je geen poespas voor nodig (overigens met alle respect hoor)...maar als je geen geld hebt, zou ik zeker geen geld in dat soort dingen steken. Ik zie dat als luxe...
Kijk...als je nou echt een dringend probleem hebt...maar zo komt het niet op me over. Dus gewoon je zelf verdiepen in je paard...dat vertelt je vaak het meest!

Dat is inderdaad ook een optie Ja

Maar the best of both world willen vind ik dan weer onnodig... én geen geld willen investeren, maar wel een reading willen.... stel dan je prio's anders Lachen

Subalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 17:20

Ik ken mijn paardje door een door en weet dat er is mis is maar ik weet niet wat.
polly2 schreef:

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 22:16

Barmat schreef:
Er zijn diverse goede readers hier (ik kan je zó een lijstje geven) maar dan zul je toch écht iets voor over moeten hebben Lachen

vlak jezelf niet uit, je bent zelf ook een van de besten... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 22:41

Gezien dit topic al teveel offtopic bevat om naar EA GZ Diensten te verhuizen (waar je topic thuishoort) hier een slotje Lachen

Je mag wel een nieuw topic openen daarzo.