wat kost dit?(benzine prijs enz)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

wat kost dit?(benzine prijs enz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 17:51

weet iemand wat dit kost

ongeveer 320 km(heen en terug) met trailer rijden(als ze vanaf haar huis rekent 360 heen en terug)

de trailer moet ook gehuurd worden?weet iemand ongeveer een prijs?

weet iemand iig wat de bezinekosten gemiddeld zijn.

ze heeft een benzine auto.wat voor 1 weet ik niet precies.maar het gaat even om t gemiddelde maar.

dr staat 1 pony in de trailer zowel de heen als terug weg

iemand een idee?

ik gok trouwens een 2 paards trailer

Tooeet

Re: wat kost dit?(benzine prijs enz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:14

Even kijken, een gemiddelde auto loopt denk ik 1 op 10. Ruim genomen, dus dat is 32 liter. 1.24 per liter geloof ik. Dus ongeveer 40 euro voor benzine.. ( Ik weet trouwens niet of een auto meer verbruikt met een trailer.. Lijkt me wel)
Dan moet je het iets ruimer nemen.

Het huren van een trailer, moet je gewoon even opzoeken op inet. Of je moet een manege/stalhouderij in de buurt bellen. Misschien doen ze het wel voor een prikje!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:23

met een trailer achter de auto verbruikt je auto zeker meer! Het is dan ook afhankelijk van de auto hoeveel benzine en extra je benzine je kwijt bent. Trailer huren is afhankelijk van waar je hem huurt en wanneer. Huur je hem door de weeks is het 1 dagje huur (als je het redt op 1 dag heen en weer) en als je hem op zaterdag huurt moet je hem voor het hele weekend afhuren en heb je dus ook een weekendprijs. Een trailer op de manege is vaak goedkoop te huren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 21:21

Het hangt erg van de auto af. Mijn Land Rover haalt net an de 1:4 met een trailer, maar 1:10 lijkt me optimistisch voor een benzinewagen. Ben juist terug van een rit naar Assen, 160km enkel, maar daar heb ik toch ruim 25ltr Diesel voor nodig gehad. Alleen paard op de terugweg op de trailer. Normaal rijdt ie 1:18, dus tel maar uit.......
Die trailer kost hier overigens 30 euro per dag. Het kan hier wel wat goedkoper, maar dat is ook niet wereldschokkend, 20 euro per dag, namelijk.