Tja, ik stel de vraag eens andersom! Ik ga waarschijnlijk in de toekomst een paardje voor de eigenaar bijrijden (voor een bepaalde tijd, ongeveer 3 weken ongeveer 4 dagen in de week). Het gaat hier dan echt om het paardje wat verder opleiden, de vraag komt dan ook vanuit de eigenaar zelf. De eigenaar heeft aangegeven voor de periode dat ik het paard rijd een vergoeding te willen geven, echter moest ik aangegeven aan wat ik dacht. Vervolgens kunnen we dan samen overleggen tot welke vergoeding we komen.
Dus hoeveel kan ik vragen. Ik heb zelf totaal geen wedstrijdervaring (is verder ook niet de bedoeling het paard verder te brengen op wedstrijden) maar heb wel ervaring in het rijden van veel verschillende paarden en ook jonge paarden. Dit paard is ook jong en moet nog wat bevestigd worden. Ik wil de vergoeding dan ook absoluut niet vergelijken met wat dressuurstallen hiervoor vragen
.Ik hoop dat jullie wat kunnen vertellen!

en is het paard nog jong en groen. Ik heb het paard al keer gereden voor de eigenaar en tijd steek ik er zeker in. De andere dagen dat ik niet zal rijden zal ik het paard ook beweging geven (hetzij aan een halster lekker uitdollen aan de longeerlijn of eens met bijzet)