inrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Katoo71

inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 10:14

Ik heb mijn paard vorige week naar mensen gebracht om te laten beleren, ik ben zelf zo dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden en dus wel regelmatig bel.

Eergisteren werd er echt geïrriteerd gereageerd en mijn paard was dwars ,tja had ik al gemeld aan deze persoon daarom was ze daar.

Gisteren met die storm zat het me niet lekkrer en ik dacht ik stuur een smsje om te vragen of alles daar goed is ik heb tot op heden nog niets gehoord en dat zint mij niet .

Wat zal ik doen paard terug halen of nog even afwachten.

Cassidy

Re: inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:17

Gisteren met die storm heeft het mobiele netwerk het ook aardig te verduren gehad, dus een SMS hoeft niet aangekomen te zijn. Ik zou nog een keertje bellen, dan weet je het zeker.

Als je niet zeker bent dat hij daar op zijn plek staat, waarom heb je je paard daar dan heengebracht? Als je vertrouwen hebt in dat adres, moet het niet uitmaken of je reactie krijgt op je bericht...

Iig, een beller is sneller....

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 10:24

Ja dat weet ik , mijn gevoel is wel goed hoor , maar er zijn een paar dingen waar ik bij twijfel.

Kijk bij je eigen hebben ze het best , hier staan ze altijd buiten daar staat ze op stal ze word er wel iedere dag uitgehaald.

Maar ik heb van te voren gezegt dat ik regelmatig bel 2 keer in de week om precies te zijn en 1 keer langs kom dat is toch niet overdreven veel ? en als ik een smsje stuur uit zorgen vertrouw ik erop dat ik antwoord terug krijg, maar als de verbinding uit de lucht was kan het zijn dat ie niet is aangekomen wat ik hiermee wil vertellen dat ik mij zo 'n zeurpiet voel maar aan de ander kant het is mijn paard en ik wil graag weten of alles goed gaat.

Wazig verhaal maar ik voel mij er niet goed bij.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:42

Ik zou zeggen: bellen....en geen overhaaste beslissingen nemen.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:22

Zoals Cassisy al zegt. Even een belletje plegen en dan weet je het.
En dat smsje zou ook nooit aangekomen zijn. Heb ik ook meerdere malen gehad. Toppunt was dat er 6 smsjes naar mij toesgestuurd zijn die nooit aangekomen zijn en nummer 7 de allerlaatste wel

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 07:54

Ik ben er vrijdag geweest het smsje was niet aangekomen, toch weer een opluchting .