Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MonAmieC schreef:Ik heb transportbeschermers van Eskadron. Heb voor mijn paardje vaan 1.62 wel maat cob genomen, want maat full zakt af (van gewone peesbeschermers heeft ze wel full). Zitten heel netjes. Ze draagt ze minimaal 4 keer per week en heb vorige week een nieuw paar gekocht. Ik had de oude inmiddels 4 jaar en die worden nu wat slechter.
LiSSy schreef:MonAmieC schreef:Ik heb transportbeschermers van Eskadron. Heb voor mijn paardje vaan 1.62 wel maat cob genomen, want maat full zakt af (van gewone peesbeschermers heeft ze wel full). Zitten heel netjes. Ze draagt ze minimaal 4 keer per week en heb vorige week een nieuw paar gekocht. Ik had de oude inmiddels 4 jaar en die worden nu wat slechter.
heb je een foto van je beschermers, volgens mij heeft eskadron ook verschillende types.
zou ik dan voor mijn merrie (1.62 met normaal beenwerk) ook COB moeten hebben zodat ze niet zakken??
Urielle schreef:Ik heb de BR Jos Lansink transportbeschermers en ik vind die erg fijn werken. Ze vallen ook over de hak en bij mij zijn ze in elk geval nog niet afgezakt.
Concorde schreef:Eskadrons blijven idd erg goed zitten. Ik heb niet zulke goede ervaringen met die beschermers met 3 grote sluitingen (ongeacht het merk) een beetje handige pipo stroopt die zo af, ze zijn vaak ook vrij stug waardoor ze niet echt om het been sluiten en ze ze dus nóg sneller af hebben. Ken verschillende stallen waar ze de eskadrons gebruiken en die blijven super zitten. Ik heb zelf geen 'probleempaard' maar vorig jaar een stel beschermers gekregen die bij de lidl vandaan kwamen, die zijn natuurlijk kwalitatief veel minder maar wel hetzelfde idee qua model, en bevallen me super.
Geen 'buisidee' dus
Ik heb verschillende maar die van BR en merkloze van ooteman bevallen mij prima