grrr rijvereniging de woldruiters!!!!!!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

grrr rijvereniging de woldruiters!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 06:10

ik begin een btje pissd off te raken.
1 oktober heb ik een rekening gekregen met een credit bedrag van 20 euro en dat zal zo snel mogelijk naar me overgemaakt worden.
1 november nog niks ontvangen dus maar eens een mailtje gestuurd naar de dame van het wedstrijdsecretariaat van de paarden, geen antwoord op gehad Boos!
1 december nog niks ontvangen en maar eens een mailtje gestuurd naar de penningmeester van de vereniging, geen antwoord op gehad Boos!
half december maar eens gebeld en verteld dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen en dat ik er goed flauw van werd omdat als je een rekening krijgt hem ook binnen twee weken moet betalen dus ik vind dat zo n credit rekening ook wel wat sneller betaald kan worden. ok nummer genoteerd en ik zou terug gebeld worden.
afgelopen maandag nog niks gehoord dus maar eens weer een mailtje gestuurd en verteld dat ik er flauw van werd en graag terug gebeld wou worden maar tot op vandaag nog niks van gehoord terwijl de penningmeester me vertelde dat hij elke dag zijn mail checkte Hamer

wat kan ik hier nu nog aan doen??
het gaat me eigenlijk helemaal niet om die 20 euro alhoewel ik daar recht op heb maar meer om het principe hoe ze me nu behandelen en dat het toch niet zo lang hoeft te duren om 20 euro terug te storten???????????

groeten alja

_Madelon

Re: grrr rijvereniging de woldruiters!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:33

KNHS inschakelen?

Ik weet het ook niet, maar iig veel succes.
Vind dit geen fatsoen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:55

En als je nu niet mailt, maar belt, en gewoon afspreekt dat je die dag voor X uur terug gebeld wilt worden, zodra je ook maar een minuut over tijd gaat bel je nog eens en wil je binnen het uur terug gebeld worden etc.? Gewoon ouderwets drammen via de telefoon? Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:34

de meeste rijverenigingen hebben een amateur/vrijwilligers bestuur, doen dat in hun vrije tijd voor de lol.
Dus hou er dan ook rekening mee dat eea wel eens wat trager gaat dan in het bedrijfsleven... Knipoog
neemt niet weg dat ze best wel eens hadden kunnen reageren, maar ik zou bellen, misschien is de PC wel kapot oid. Niet gelijk hier de vereniging af gaan z*iken eerst weten waarom je geen reactie krijgt... en anders vereken je het toch met je contributie voor dit jaar of heb je dat al betaald?

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:37

ik vind dit inderdaad niet echt netjes van de vereniging,,
Het komt ook helaas te vaak voor, dat als je ged trug moet krijgen je kei lang kan lopen wachten, maar als je moet betalen het zo snel mogelijk moet, anders krijg je een herinnering,,
heel veel succes,,
Laatst bijgewerkt door wereldhummel op 10-01-07 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:40

een aanmaling? maar dan nemen ze je in de maling, dus hoef je je niet druk te maken over een deulwaardel... Lachen

sorry kon het niet laten... Clown

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:22

zou ook de KNHS inschakelen en anders inderdaad gewoon bellen en afspreken dat het binnen bv 2 dagen word overgemaakt. In 3mnd tijd moet zelf een vrijwilliger dit wel kunnen regelen. Ze hebben hier geen recht op, dus moeten ze het gewoon zo snel mogenlijk overmaken vind ik

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 05:26

ik had me sowiezo al afgemeld als lid en ben er blij om, vind dit echt een minne streek en ga vandaag nog 1 keer bellen en dan de knhs maar inschakelen...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:37

en heb je al gebeld?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 20:05

ik heb inmiddels gebeld maar ben er niet echt mee opgeschoten....

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:18

Aangetekende brief gericht aan het bestuur sturen en de vereniging in gebreke stellen. Ultimatum stellen en zeggen dat als het bedrag dan nog niet betaald is, je een deurwaarder inschakelt en dat de kosten voor hun rekening zijn.

Natuurlijk kan je een beetje coulant zijn bij vrijwilligers van een vereniging, maar 3,5 maand heeft niks meer met coulance te maken. Het bestuur heeft verantwoordelijkheden en dient die gewoon na te komen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 21:31

ik heb het vandaag eindelijk ontvangen, kan wel zeggen dat de club zo wel wat minpunten voor mij heeft gescoord!