Bij ons in friesland gaat het er wild aan toe. De stal waar de ''gewone'' paarden in staan is ingesloten met carbit. Mijn IJslanders staan normaal buiten, maar daar moest de eigenaar van de stalling carbit gaan schieten. 250 kilo, om precies te zijn. Dus mijn IJslanders moeten naar binnen met z'n tweeen. Gezellig saampjes in een box. Carbit bij de buurman, in het weiland van hunzelf en nog een gaskanon op 50 meter afstand, en dat gaat al vanaf gistermiddag.Het begon vanmorgen om halfzeven. En serieus, ze lijken er rustig onder!! Hoe gaat het bij jullie??
Laatst bijgewerkt door mexxje op 31-12-06 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
mijn paardjuhs staan o0k op stal ze zijn lekker rustig aan het hooi eten en muziek erop ik dnek dat ze het wel overleven hoor maar heb nog meer shetlanders mar die staan gewoon buitenn maar ben bang dat er wta met mijn shetlanders gebeurt, maja groetjes
ik snap je ook wel zonder de 0's en paardjuhs hoor Ik vind het juist enger dat ze binnen staan, want daardoor kunnen ze niet echt ''vluchten''. ze zijn ook niet echt gewend om binnen te staan. Maar ze lijken het niet erg te vinden
o, en MyHorseGirl, wat snap je niet? want ik snap jou niet.
mijn paard staat veilig op een andere stal tegen vuurwerk en er zou bij ons vnaaf een storm komen dus staat hij ook gelijk warm en droog maar bij ons stormt het nog niet
die van mij heeft van 11 tot 1 even binnen gestaan om het ergste te overbruggen. is het eerste jaar dat ik m heb, en wist dus niet hoe hij zou reageren! hij heeft zich er heel rustig onder gehouden. gelukkig. alle zenuwen voor niks geweest dus!