Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) dan moet ie ook altijd in de trailer op de boot

Maar ben wel geregeld meegegaan met kennissen naar de keuring aan de overkant. Maar zoals Erleyne al beschrijft zijn de paarden gewoon rustig, het enige wat irritant was zijn de auto's met automatisch alarm bij gesloten doren. Door de schokken gaan die wel eens af, en dat kan nogal oorverdovend zijn. Maya schreef:Die van mij hebben nooit zelf op de boot gestaan. Ging nooit op pad, en daarna was er een tunnelMaar ben wel geregeld meegegaan met kennissen naar de keuring aan de overkant. Maar zoals Erleyne al beschrijft zijn de paarden gewoon rustig, het enige wat irritant was zijn de auto's met automatisch alarm bij gesloten doren. Door de schokken gaan die wel eens af, en dat kan nogal oorverdovend zijn.
Of vrachtwagenchauffeurs die hun vrachtwagen zo dicht tegen de trailer zetten dat het deurtje net niet meer open kan
Tryggur is braaf dus maakt allemaal niet zoveel uit, maar anders zou je ook gewoon even naast de trailer kunnen gaan staan om te zorgen dat er genoeg ruimte blijft... phallie schreef:ik heb mijn paardje op texel gekocht en ik woon in den haag
dus we moesten wel met de boot paardje had er geen probleem mee en ik ook niet
(woon op Texel)
Was er niet zo blij mee
aangezien mijn pony ooit in een zwembad heeft gelegen
(niet bij mij
) Maar ik en mijn zus zijn bij de pony's gebleven en ze deden helemaal niks, gelukkig!!
we deden er ook 2 uur over, in plaats van 1