Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Karenenditty schreef:Deken wil ze niet !
haha geintje hoor
Karenenditty schreef:een regendeken is misschien wel een goed idee, maar omdat ze dekens op onverwoestbaarheid test totdat ze de deken eraf heeft gekregen zou ik best willen weten wat dan de meest onverwoestbare regendeken is?
Karenenditty schreef:Praten kan ze niet, maar met een boze snuif en duidelijk zichtbaar maken dat ze een afkeer heeft van dekens, samen met een hrade stamp op de grond van het voorbeen laat ze echt haar hekel er aan wel zien. Met een zweetdeken als ze een zadel op heeft doet ze het niet zo, maar leuk zal ze het nooit vinden. Ooit wel eens zo`n paard met zo`n duidelijke mening gezien? Ik lach me suf. Als ze moet wachten op de manege op mij omdat ik even weg ben naar de kantine, laat ze duidelijk zien dat ze aan bijna iedereen een hekel heeft en als ik dan kom geeft ze een luide hinik alsof ik een jaar weg was.
Mijne heeft ook geen voorkeur voor dekens, heeft een nadrukkelijk afwijzende blik in de ogen en draait weg als ik er mee aankom. Ze weet goed duidelijk te maken wat ze wel of niet wil en voelt zich ook vrij genoeg om dat ruimschoots te tonen
Ook ik lig regelmatig in een stuip om haar maffe dingen (ze is bezitterig, dus als mijn aandacht bij ons jonge paard is gaat ze eerst nadrukkelijk afkeurend kijken en als dat niet helpt nog nadrukkelijker met haar kont naar ons toe staan, maar wel zo dat ze goed kan zien wat er gebeurd......). Leuk hè, die maffe mutsen?