uitkeren hippozorg

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ziron

uitkeren hippozorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 13:45

hoi
ik had een vraagje, ik heb helaas enige tijd geleden mijn paard moeten laten inslapen , en ik was verzekerd bij hippozorg, nu heb ik al meerdere brieven gehad met dat ze er mee bezig zijn,

maar ik vroeg mij af heeft iemand hier ervaring mee en zoja hoelang duurt het voordat ze uitkeren?

ik wil het namelijk heel graag afsluiten steeds die brieven binnen met zijn naam erop zijn niet echt leuk
hoop dat iemand mij kan helpen , want telefonisch zijn ze niet echt behulpzaam helaas

Sterren

Re: uitkeren hippozorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:53

Hoi, ik heb ook in juni mijn paardje in moeten laten slapen.
Zij was ook verzekerd bij Hippozorg. Wij hebben de uitkering na 3,4 weken gehad.
En ik moet zeggen dat ze ons heel goed telefonisch te woord hebben gestaan.
Wel vervelend dat jij deze ervaring met hun hebt.
Weet niet hoe lang het bij jou geleden is?

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 13:54

7 november is hij ingeslapen en 8 november heb ik maar meteen alles op de bus gedaan

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:07

oké dat is nog niet zo lang geleden. Ik denk dat je het beste deze maand even kunt afwachten..

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 14:23

ja dat denk ik ook dan , ik heb ze net nog even gebeld en het blijkt dat zze nog op wat wachten vanmijn veearts , dus die heb ik zelf even gebeld dus nu maar even afwachten

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 18:22

Ziron schreef:
hoop dat iemand mij kan helpen , want telefonisch zijn ze niet echt behulpzaam helaas

Hier sta ik een beetje van te kijken. Ik ben ook verzekerd bij HippoZorg en ik mijn ervaringen zijn juist super. Altijd direct iemand aan de lijn, snel en toen ik vorig jaar zeker 3x heb gebeld om te vragen of de operatie van mijn paard echt wel verzekerd was bleven ze nog aardig.

Misschien kun je ze nog een keer bellen en zeggen dat je snapt dat ze ermee bezig zijn, maar dat je zo verdrietig wordt elke keer als je post krijgt en of ze kunnen zeggen wanneer het afgerond zal zijn.