Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Henrieke schreef:mijn jas was ook waterdicht, maar door al dat wassen dus niet meer.

Katoo71 schreef:Lekker thuis laten die telefoon, ten eerste is gevaarlijk als jij lekker loopt te bellen en ik vind dat ze maar later terug bellen ,ik ben op dat moment met mijn paard bezig en vind dat je dan alle aandacht voor je paard nodig hebt , je kan de rest van de dag met vrienden bellen.
Heb ik geleerd op trektocht
Als je dan moet bellen moet je hem er wel weer uithalen. Maar het is wel volledig waterproof
. Nashke schreef:Een condoom over trekken

Henrieke schreef:mijn jas was ook waterdicht, maar door al dat wassen dus niet meer.
Ik kan wel een hoesje kopen maar dan moet ik hem er eerst uithalen, want mijn mobiel moet je open klappen.
Of bestaan deze hoesjes ook wel?

Nashke schreef:Ik stop hem in mijn trui, waar een zakje inzit met rits. En dan mijn jas erboven. Weet je wat ook helpt? Een condoom over trekkenHeb ik geleerd op trektocht
![]()
Als je dan moet bellen moet je hem er wel weer uithalen. Maar het is wel volledig waterproof
leannetje schreef:Waarschijnlijk neemt ze hem mee op buitenrit om te bellen als er iets gebeurt!
Karin schreef:Wie zegt dat ze er zelf mee wil bellen of de telefoon opneemt als iemand haar belt?
Ik laat mijn telefoon iig niet thuis. Als er wat gebeurt in het bos (ik rijd altijd alleen) dan kan ik tenminste iemand bellen voor hulp als dat nodig is.