ikke schreef:Techneut mag ook?
Ik ben maar zo vrij, ik heb ze beiden bekeken. Die Atec heb ik gisteren eens goed bekeken en ik zou die in geen enkel opzicht willen vergelijken met Ifor. Dat is echt een hele andere klasse trailer. Gezien de keuze die je stelt zou ik voor Hotra kiezen, al zou ook die zeker niet mijn eerste keuze zijn. Voor een paar euro meer heb je een Weijer of iets in die klasse.
P.S. wat moet die Ifor kosten?
Hoe meer reacties, hoe liever!!
IFW en Humbauer zijn idd. heeeel andere klasses dan de Hotra en Atec, wil ze dan ook niet met elkaar vergelijken. Een Mercedes kun je ook niet met een Skoda vergelijken ..
. Het gaat er ons echter om dat we een vertrouwde trailer voor een redelijke prijs zoeken. Erg veel gebruiken doen we 'm niet, maar ik vind dat als je (zoals wij) 4 paarden hebt dat je dan wel eigen vervoer moet hebben. Zou ik echter wekelijks op pad gaan en als het financieel haalbaar was, dan zouden we zeker voor een 'degelijker' trailer kiezen ...
Overigens hebben wij ooit een Weijer in de familie gehad en daarvan vonden wij (toen!) de klep te steil.
Mocht je echt interesse hebben voor de IFW dan kunnen we daar denk ik beter over PB'en
.