groot en klein in één trailer ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

groot en klein in één trailer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 22:34

Wij hebben o.a. een grote Ierse Hunter ruin van 1.83 schofthoogte en een appie merrie van 1.58 hoog, best een flink verschil qua grootte.

We hebben ze nog niet samen in een trailer gehad, maar het lijkt mij SUPER-ENG om deze twee naast elkaar in een trailer te hebben staan, zo'n grote naast zo'n kleine.... Zij zijn groot en ik is klein!

Zetten jullie een groot en een klein paard/pony zomaar naast elkaar in een trailer, houden jullie rekening qua grootte van beide dieren ?

Marije_jiplover

Re: groot en klein in één trailer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 07:28

De grootste aan de linkerkant en gewoon rijden. Kennisje van mij had een paard van 1.74 oid en een C-pony. Deze twee gingen ook vaak genoeg samen in de trailer, ging altijd prima.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:15

het blijven paarden en pony's, dus dat kan prima als ze elkaar kennen Lachen
geen probleem

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:19

paarden maken geen onderschied in grootte hoor, soms zie je in de wei ook dat shetlanders de baas zijn over grote paarden Lachen
zolang ze elkaar kennen moet het geen probleem zijn. ik zou wel die hele grote aan de linkerkant laden want die zal een stuk zwaarder zijn dan die kleinere en dan ligt de trailer beter op de weg.

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:38

Gewoon laden. Als je een tussenschot hebt en ze goed vast zet, kan het echt geen kwaad. Beetje hooi. Pas wel op dat de grote niet in het hooinet van de kleine kan met zijn langere benen. Of geen hooi, moet je zelf weten.