Wij gaan 1 april verhuizen naar Duitsland. Huis staat midden in het bos dus ik kan lekker rijden. Vlakbij is een boer die genoeg stalling heeft, we hebben met hem gesproken over het kopen van een paard.. Hij heeft daar een hele leuke staan aleen de VP is ietsjes te hoog namelijk E 10.000. Dat willen we dus niet.. Wat kunnen we het beste doen? En heeft iemand nog ervaring met fokkers in Duitsland of aan de grens? Het beste lijkt ons tog een paard te kopen in Duitsland en omstreken en niet in Nederland. Dus mijn vraag: Wat kunnen we het beste hiermee doen? En heeft iemand ervaring hiermee? Groetjes Lenja.
dat blijkt , arme jij hahaha! maar volgens mij maakt het geen biet uit waar je je paard koopt, het blijft een levend dier en er kan altijd wat gebeuren of ie nou uit timboektoe of duitsland komt. Je kunt beter gewoon zoeken naar een fijn paard wat bij je past dan naar een paard speciaal uit duitsland (niet dat ze daar geen fijne paarden hebben hoor ) Mijn paard komt uit Amerika en mn vorige paard toevallig ook uit Duitsland Succes met zoeken!