Iemand omgeving Slagharen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gonzo

Iemand omgeving Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 11:48

Hallo Allemaal,

We zitten er over te denken een huis te kopen in Slagharen, maar zijn daar totaal niet bekend.
Wij zoeken dus plaatsen waar we ons hooi en stro een beetje voordelig kunnen kopen (eventueel thuisgebracht)..
Mag je in Slagharen een eigen mest bult maken en zo ja is er iemand in die omgeving die de mest kan komen halen, of kun je het zelf ergens met een karretje naar toe brengen??

Wat zijn de kosten?? Wij hebben nu een container voor de mest die elke paar maanden word opgehaald en dat is wel ideaal is dat ook in de buurt te krijgen??
Wat zijn de kosten van hooi en stro ik betaal nu 2 euro voor een baal hooi en 20 euro voor een grote baal stro.., maar kleine baaltjes mag ook..

Wat is een goede hoefsmit en wat vraagt hij voor rondom beslaan?
Wat is een goede dierenarts (paarden)
Wat is een goede dierenarts (poezen en hond)

Is er in de buurt van Slagharen een mooi plek waar je kunt rijden???

Kortom veel vragen Haha! en ik hoop dat ik veel reacties krijg alvast bedankt Knipoog

MISTRAL94

Re: Iemand omgeving Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:51

Wij hebben vrienden in de buurt van Slagharen wonen, ik haal altijd hooi bij hun vandaan. Als je boeren bij langs gaat op het moment dat ze aan het hooien zijn, kun je vaak voor een leuk prijsje hooi kopen. Voor de rest kan ik je helaas niet helpen Knipoog