Tips inrichting auto?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Tips inrichting auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 09:14

Geen idee of het hier goed staat Bloos Ik vroeg me af of er ook paardenmensen hier zijn die hun auto, bus of 4x4 echt doelbewust gebruiken voor hun (wedstrijd-) paarden. Zo ja, hoe is de inrichting van jullie voertuig hierop ingericht? In mijn nieuwe Nissan zou ik graag 2 zadelsteunen met slot willen laten bevestigen, zodat de zadels altijd veilig mee kunnen. Zijn er nog meer tips hoe je makkelijk bepaalde dingen (borstels, drinken/voer, dekens etc) kunt opbergen?

ikke

Re: Tips inrichting auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:08

Niet specifiek, maar de beste tip die ik voor je heb: zorg dat het demontabel is!!! Je zou de ruimte eens voor een ander doel willen gebruiken, zit al die handel vast in je wagen. Bezind eer ge begint, anders krijg je er spijt van als haren op je hoofd.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 15:11

Dat is een goed advies Ikke, het scheelt alleen dat mijn man en ik elk ons eigen bedrijfswagen met laadruimte hebben. Ik heb in iedergeval al een systeem bedacht waar de zadels op kunnen (incl. slot) en die ook demontabel is maar weer niet voor inbrekers Haha! Heb onlangs bij een kennis een heel handig systeem gezien mbt. het opbergen van de wedstrijdspullen. Ben alleen vergeten te informeren of dit kant en klaar leverbaar is Bloos

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:01

wij hebben een kia-bus en in de laadbak hebben wij zo'n tuinkussen-opbergbak gekocht.
daarin hebben wij onze standaard-mee-op-wedstrijd spullen zitten zoals transporstbeschermers, emmers, setje borstels, jerrycan enz.
het zadel leggen wij meestal gewoon los achterin.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:13