{OV}gezocht wielcover/hoes voor reserveband

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

divaatje71

{OV}gezocht wielcover/hoes voor reserveband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:18

Hoi allemaal ik heb sinds kort een eigen trailer waar dus ook een reservewiel aanhangt.Nou vind ik het leuk om een wielcover/hoes over het reservewiel te doen,liefst met natuurlijk een paard erop!Heeft iemand idee waar deze te koop of te bestellen zijn tegen een leuke prijs? Haha!
Bedankt alvst groetjes Sylvia.

Puera

Re: {OV}gezocht wielcover/hoes voor reserveband

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:29

Ik heb er eens informatie over opgevraagd bij Touched by M.. De prijs van een fotoprint naar keuze is € 89,00. Er komt alleen een pakketzegel bij om de print op te sturen.

Je kunt zelf een bestand of foto aanleveren en deze zal dan op de grootte worden gemaakt welke past op de wheelcover. Als je nog geen wheelcover hebt, kun je die ook via het bedrijf bestellen.
Er zijn twee mogelijkheden:
Euro-Cover € 89,00
Rvs-Cover €195,00 (vanaf)

Als je op 'wielhoes' zoekt, krijg je ook veel resultaten.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:56

mijn wielhoes (zie profiel) van m'n jeep komt bij Touched by M vandaan.
kan niet anders zeggen dan dat Marianne dat allemaal PRIMA geregeld heeft voor me! aanrader!!! Haha! heb trouwens de eurocover, in zilver, met -zoals duidelijk- mijn logo erop. was 189 euro kwijt incl. verzenden. meer dan waard Knipoog

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:00

ohja, tipje: bestel er gelijk een slot bij! zou zonde zijn als iemand anders je mooie wielhoes even "leent" Haha! ....

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:18

ik heb een 'simpele' hoes, zelf een kabel door geprutst zodat er een slotje op kan, en nu voor 17.50 een leuke hoes van dressuurruiter te paard op mijn reserve wiel Haha!

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:05

Ik zag ze bij Storm ruitersport/westernwinkel in Egmond..

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:49

Alane schreef:
ik heb een 'simpele' hoes, zelf een kabel door geprutst zodat er een slotje op kan, en nu voor 17.50 een leuke hoes van dressuurruiter te paard op mijn reserve wiel Haha!

En waar heb jij je hoes gekocht?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 00:16

Bij een ruitersport winkel in Enschede die aangesloten is bij het ruitergilde, ik wil wel voor je vragen of hij er meer heeft of dat ze via ruitergilde zijn te verkrijgen Haha!
Ik had de laatste en geen idee og hij ze nog kan krijgen, en wil er dan eventueel wel 1 opsturen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:42

RUI --> TAO.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:22

Mijn trailerdealer raadt het ten zeerste af. Het rubber van het wiel verstikt onder een hoes, waardoor de band veel eerder slijt. Je kan het best niets over je reservewiel heen hangen.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:40

Maar stel als je je trailer altijd buiten hebt, en daarbij geen andere mogelijkheid hebt dan in de volle zon? Een reserveband van uitgedroogd rubber lijkt me ook geen veilige oplossing wanneer je een lekker band hebt.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:59

Mud 4x4 parts. Ik heb 159,-- plus 12,50 verzendkosten voor een RVS ring met zwarte plaat betaald.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:49

imker schreef:
Mijn trailerdealer raadt het ten zeerste af. Het rubber van het wiel verstikt onder een hoes, waardoor de band veel eerder slijt. Je kan het best niets over je reservewiel heen hangen.

Ik heb geen skai hoes om de reserve band zitten, maar meeer een soort van nylon.. in iedergeval regent het er gewoon dwars door heen Haha!

En mijn hoes sluit het wiel ook niet geheel af, verdotjes ben ook zo'n ster met uitleggen Tong uitsteken ,
als je er tegenaaan kijkt lijkt hij geheel gesloten met aan de achterzijde is nog een zeer groot stuk gewoon geopend, zodat het altijd kan ventileren Ja

en een band die niet gebruikt wordt slijt ook wel, wordt er ook niet beter op als die onbeschermd aan de trailer hangt.. tenminste ik heb 9had) een extra reservewiel thuis liggen voor mijn trailer en die was na een poos (lees enkele jaren, ook gewoon verstikt van het liggen/hangen/staan)