Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
cissy schreef:goedkoper is het dus om je paard achterwaarts te leren...
En achteruit gaat prima, dus dan ga ik niet extra moeite doen om die hele voorklep weer open te doen. Maar als ze absoluut niet achteruit willen, is het wel een uitkomst natuurlijk
cissy schreef:goedkoper is het dus om je paard achterwaarts te leren...
nd423 schreef:Ook een voordeel is dat je je paard er dan alleen af kan halen.
), dus eigenlijk had ik nog wel een trailer kunnen nemen met alleen deurtjes en geen laadklep.

Citaat:waarom alleen goedkoper? Waarom moet het altijd maar het goedkoopste zijn? Is alleen DAT dan het beste?????
Een goedkopere oplossing is iemand inhuren die je paard leert dat de klep niet eng is, dan kun je met elke trailer weg.
van mij mag TS een nieuwe trailer gaan kopen als zij dat wil. Ik geef alleen maar aan dat het ook anders kan. cissy schreef:Citaat:waarom alleen goedkoper? Waarom moet het altijd maar het goedkoopste zijn? Is alleen DAT dan het beste?????
Hoor je mij dat zeggen? nee, DAT is niet het beste, het beste is om je paard te leren dat de klep niet eng is, niet alleen voor je eigen veiligheid maar ook voor die van het paard!
Ik word wel eens moedeloos van al die mensen die allerlei oplossingen gaan verzinnen (zoals het kopen van een voorlader) ipv het daadwerkelijke probleem: ' het niet achterwaarts gaan op de klep' aan te pakken. (reken maar dat ik weet waar ik over praat!)
Dat is de makkelijkste manier van oplossen, we kopen wel een voorlader.... je moet maar genoeg centen hebben dan kun je dat doen.Een goedkopere oplossing is iemand inhuren die je paard leert dat de klep niet eng is, dan kun je met elke trailer weg.
Maar ik ben niet degene met een laadprobleem, dus het zal mij verder w*rst wezenvan mij mag TS een nieuwe trailer gaan kopen als zij dat wil. Ik geef alleen maar aan dat het ook anders kan.
en ik wil ook graag trainen voor de wedstrijden en op die manier lukt dat niet echt. En aangezien ik nu een anderhalf paards trailer heb en op zoek ben naar een 2-prds omdat ik meerdere paarden heb, kan ik altijd even uitkijken naar een trailer met voorlader toch.
, heb jij niks aan maar ik meld het ff
) Liezjuh schreef:IFOR WILIAMS = THE BEST![]()