Die wet hé, ik snap er gewoon niks van .. (ik woon trouwens in België dus waarschijnlijk is het is weeral anders
).
Ik ben al zo lang aant lezen en rondvragen, maar overal kom je tegenstrijdige dingen tegen ... Ik zit er vooral mee: wat als ik op een paard rij (dat niet van mij is) en dat paard loopt iemand om of loopt tegen een auto aan of .. (dus schade aan derde) .. De ene zegt: dat zit bij je famiale verzekering, maar dit is niet bij elke verzekering zo .. Onze verzekering zegt: je moet daar een aparte verzekering voor nemen, maar dan wordt het paard op mijn naam ingeschreven (is het dus zogezegd mijn paard), en ik heb ookal gelezen dat het altijd bij de eigenaar terecht komt ..
Wat moet ik nu geloven?
Maar ik heb zelf nog nooit een contract gehad over het rijden en verzorgen e.d., maar toen zou ik een paard gaan leasen (dus echt met aankoop achteraf) en toen ben ik daarmee begonnen .. Dat leasen is toen niet doorgegaan (*snik*) maar sindsdien durf ik niet meer goed ergens aan te beginnen zonder contract, omdat ik toen veel meer ben gaan nadenken enzo..
Maar niet elke eigenaar vind een contract nodig en hebben zoiets van: waar kom jij nu mee af.. , wat doe je dan?