Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marikootje schreef:Ik zou voor het veiligste gaan; verkopen dus!
Dus op basis waarvan wil jij bepalen dat de trailer van TS niet veilig zou zijn?
MISTRAL94 schreef:Er was iemand hier op bokt met een vrij nieuwe trailer (meende ik) waarvan de bodem totaal verrot was. Dus idd wat is veilig

Bij ons wel iig dit heb ik bij het opknappen gezien! MISTRAL94 schreef:Er was iemand hier op bokt met een vrij nieuwe trailer (meende ik) waarvan de bodem totaal verrot was. Dus idd wat is veilig

Elegance schreef:MISTRAL94 schreef:Er was iemand hier op bokt met een vrij nieuwe trailer (meende ik) waarvan de bodem totaal verrot was. Dus idd wat is veilig
Heb van deze trailer de foto's gezien. Je kunt nog zo'n goede gietvloer hebben, maar als je wanden boven de vloer kapot worden getrapt dan is je bodem uiteraard in no time verrot

) Maar goed, de betonplex platen kun je niet verven dit ivm met de kunststof laag die erop zit. Het is niet onmogelijk je moet het speciaal laten behandelen. Watervast multiplex waarvan de meesten houten trailers zijn gemaakt. Laat zich heel goed verven. Eerst goed in de grondverf en daarna met een goede verf er (liefst 2x) over heen.

MISTRAL94 schreef:Wat moet er eigenlijk allemaal gebeuren aan je trailer?
. 

MISTRAL94 schreef:Gezien de dingen die moeten gebeuren denk ik dat het goedkoper is om de trailer op te knappen maar goed dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten