transport bescherming

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

transport bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 19:13

hallo bokkers,

hoe beschermen jullie je paarden tijdens transport?ik heb daar zelf nog weinig ervaring mee,maar meestal zie ik paarden met hoge transportbeschermers,en een lichte zomerdeken op,en een staartbandage in.

hoe pakken jullie dat aan?

s_uzanne

Berichten: 1546
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: transport bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:17

in de zomer krijgt ze geen deken op maar in de winter houd ze wel har winterdeken op en in de herfst/voorjaar wannere het nog wat frisjes is een wollen deken. verder krijgt ze lage transportbeschermers om en om al de 4 dr hoeven springschoenen Lachen ik doe trouwens helemaal niks om de staart heen.. soms vlecht ik hem wel helemaal in maar geen bandage ofzoow eromheen

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: transport bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:21

mijn pony heeft korte beschermers aan en een zomer deken.. hij schuurt niet met zijn staart dus hoeft geen staart bandage..
Ik heb de deken om voor als hij tegen de zijkant aan kotm ofzo.. gewoon tegen verwondingen.. een extra laagje omzijn fel.. en de transport beschermers omdat als hij bv in een bocht zijn evenwicht verliest en hij stapt op zijn been perongeluk heeft hij toech iets om..

LecyTinker

Berichten: 6578
Geregistreerd: 05-03-05
Woonplaats: Op een bergje in Belgiƫ

Re: transport bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:27