verzekering

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 10:15

aangezien ik mijn pony wil laten verzekeren zoek ik een goede verzekeraar. ik heb er al een aantal gezien op internet maar weet niet welke nou goed is en zonder problemen uitbetalen. Het is een B welsh en wil hem verz. voor 1000 euro en dan wel de uitgebreide verz. met ziektekosten erbij. Wie heeft goede ervaring met een bepaalde verzekering?

RUBYWHITE

Re: verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:17

vaak is het de verzekering die een verzekerd bedrag vast steld, maar ik zou zeggen bel eens rond, informeer naar de voorwaarden en de kosten en kijk+vergelijk wat dan de beste verzekering is...

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 18:40

Er zijn heel veel verzekeringen dus je heb genoeg om te vergelijken. alleen net als rubywhite zegt de verzekeringen bepalen de prijzen. Het ligt voor welke groep je gaat welke hoogte je kiest. En daar zit dan een prijs aan verbonden

chant_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:26

ik weet verder niks maar de leeuw raad ik je af
daar heb ik nou zo,n gedonder mee
willen niet betalen terwel ik me paard echter heb verzekerd(rede: paard stond in e verkeerde kliniek terwel het paard met spoed weg moest)

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:34

Houd er wel rekening mee dat als je pony verzekerd is voor 1000 euro, de ziektekosten boven de 1000 euro vaak niet meer verzekerd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:48

VSW --> RUI.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:51

Mijn paarden zijn verzekerd bij hippozorg. Heb goede ervaringen met ze! Ja

lody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:42

ik heb het gehad 2 jaar terug met interpolis mijn paard al 6 jaar verzekerd paard moest met spoed naar een kliniek totale kosten € 1200,- .

interpolis is net zo lang aan het zoeken geweest tot dat ze met het antwoord kwamen van je paard is naar een kliniek in het buiten land geweest, terwijl mijn dieren arts wel erkent is bij interpolis.

dus mijn paard is niet meer verzekerd , ik had mijn jaar premie beter zelf weg kunnen zetten , en dan mijn eigen rekening kunnen betalen van dat geld

chant_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:32

dat probleem ken ik wel een beetje
paard moest zo snel mogelijk naar de kliniek horen we later pas dat we naar roosendaal moesten ofzo
en dat is in belgie terwel mijn paard nog geen eens konden vervoeren
helaas dentk de verzekering van de leeuw daar anders over *grr*

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:31

Ik zit bij bierum www.agriver.nl Netjes vergoed gekregen dit jaar. Enige vervelende is dat ze elk jaar een mestonderzoek willen, maar dit kost maar 5 a 6 euro, dus dat is te verwaarlozen. Wij mogen naar elke kliniek, wel even overleggen van te voren. Bij spoed moet er gehandeld worden in belang van het paard, dus dat vind ik wel fijn. zijn ook bepaalde klinieks waar je meer vergoed krijgt dan andere ofz, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:50

De meeste verzekeringen zullen niet zonder problemen uit betalen..... Ik heb hele slechte ervaringen met Amev.... Zelfs met een begeleidende brief van DA willen ze mijn suplementen niet vergoeden, terwijl het op DA advies is gegeven... Zonder die suplementen loopt ze voor de sport gewoon niet goed......
En Amev houdt maar vol......

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 07:54

KLopt bij van Bierum krijg je in meer vergoed bij bepaalde klinieken. Ik ga Vicky daar ook verzekeren. De dichtsbijzijnde kliniek voor jou is volgens mij de Delta. Je kunt bij van Bierum je tuig in een keer mee verzekeren.