ik heb een haflinger die altijd makkelijk de trailer (en ook de vrachtwagen) opliep, nu is mijn verzorgster vorige week voor het eerst officieel gestart dus wij alles klaar gemaakt, en hem de trailer opgezet (wat overgings net zo makkelijk als normaal ging). zij daar der proefje gereden en eenmaal uitgestapt en afgezadeld moest hij weer terug op de trailer wij dachten geen probleem hij heeft er nooit moeite mee gehad.. maar nee hij ging er niet op.. wij maar proberen en proberen hij ging wel op de plank maar dan meteen weer terug.. op een gegeven moment ook met zn voor benen helemaal de trailer in maar dan meteen weer terug. het lukte gewoon egt niet.. ze hebben toen hem met een longeerlijn erachter er opgezet wat ook nog niet heel gemakkelijk ging.. wij naar huis gereden niks aan de hand.
gister weer op wedstrijd dus ik zet hem er thuis weer op 3 keer op aan gelopen en hij stond er op.. dus wij naar de wedstrijd.. gereden, afgezadeld, en hij moest weer op de trailer. en het ging weer niet, ik heb het anderhalf uur lang geprobeerd. maar nee hij ging er egt niet op. gelukkig kwamen er toen mensen die dachten dat ze wel konden helpen, uiteindelijk hebben ze zo ongeveer zijn achterhand op getild en ging hij naar binnen. als hij eenmaal met de klep dicht er op staat is er niets aan de hand..
iemand tips..

iemand nog meer tips..?