transport!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annek

transport!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 18:08

Hallo allemaal...
Ik ga waarschijnlijk emigreren naar Canada, en ik wil heel graag mn paard mee nemen.. Maar ik weet niet precies over het hoe en wat en waar ik moet beginnen om uit te zoeken hoe duur het is en dergelijke dingen. Hebben jullie tips?? ALvast bedankt!!!
Groetjes,
Anneke

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:33

Misschien kan je daarvoor beter een vliegenmaatschappij bellen? Die weten er meer van. Ik denk niet dat veel mensen op bokt dat hebben gedaan

Zildjian

Re: transport!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:32

Hey.

Mischien kun je hier eens je vraag stellen

http://www.emigratieweblog.nl/weblog/canada.php

Tis maar een idee, er zijn hier en daar wel wat forums.

Je zal waarschijnlijk toch richting zeevaart rederijen moeten gaan, ik meen dat dieren in quarantaine mee kunnen met een boot.

Zoek eens op google bijv dieren emigreren of zo iets

Gr Bas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:44

VSW --> RUI.

www.ehs.be voor een offerte voor je paard te transporteren, er wordt wekelijks op Canada gevlogen Afhankelijk van geslacht moet hij verder nog in quarantaine, en op ziektes getest worden

Verder heb je ook nog Horse Services International, en diverse zeevaartmaatschappijen, even googlen en je vindt het zo .

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:52

Uuhm, even denken. Van Peter Langeweg weet ik dat ie heel veel doet via schiphol, telefoonnr moet te vinden zijn.
Ik ben zelf vorig jaar meegevlogen met een transport naar Zuid-Korea, door 'Klatte' http://www.gklatte.de/
Ik vloog als groom, en ondanks dat het een duitse onderneming is en mijn duits zwaaar hopeloos, kon ik perfect met ze communiceren. In Korea kwamen we een beetje in troubles wat betreft terugvliegen, en ik ben toen zo ontzettend goed geholpen door Bernd Blume (van Klatte), terwijl zij er eigenlijk helemaal geen belang bij hadden en niet verantwoordelijk waren voor mij terugvlucht. Súper!

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:58

Ik kan je niet helpen maar wil je wel veel succes toewensen

annek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 15:24

thanks allemaal.. Ik ga het proberen uit te zoeken. Maar ben bang dat het ook een aardige duit kost.

Chntl_Zrro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:55

pfoeh naar canada veel plezier daar ja idd daar zal wel een prijsje aan vast zitten .. het zou wel leuk zijn als je hem of haar mee kan nemen zeg

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:56

Ja je hoort ook nog wel eens mensen die hun dieren dan moeten verkopen, dat zou ik dus never nooit niet kunnen hoor

annek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 20:15

Dat heb ik ook altijd geroepen, ik verkoop mn paard nooit. Maar ja nu je ervoor staat, sta je toch wel in twijfel. Je moet wel het geld ervoor hebben. Maar ik ga het in ieder geval proberen. En het is zoooooooo leuk om daar paard te rijden. EN dat heb ik altijd op mn eigen paard willen doen.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:37

Wij zijn ook aan het kijken geweest wat het kost een paar naar New Zealand te verhuizen... duur...toch heel dubbel, neem je haar mee of laat je haar hier bij een goede nieuwe baas.

Je koopt daar voor het geld wat het overvliegen kost (en wat je krijgt voor verkoop) zo 5 goede paarden terug, maar goed ik wil alleen naar New Zealand als Naad en mijn hond mee kunnen!!!

annek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 11:57

Hoi naiade...
Ja daar zit ik nu over te denken.. Ik ben er nog niet helemaal over uit..