Kaat ophogen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ShettyPretty

Kaat ophogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-24 00:29

Ik heb een vrij grote en dus zware kast. Nu is de vloer waar deze kast op staat ongelijk waardoor de deur niet goed open kan en wil ik mn kast dus in ieder geval aan de voorkant ophogen zodat de deur goed open gaat.
Weten jullie een handig item om dit mee te doen? Iets wat dus ook echt het gewicht aan kan?
Liefst geen (bak)steen of blok hout oid. Als ik niks anders kan bedenken kan ik dat evt wel doen maar ik dacht wellicht hebben mensen hier nog leuke/handige ideeën.

Dorus

Re: Kaat ophogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 02:29

Gewoon een spie of een meubelwig lijkt mij de meest praktische oplossing, kan je hem gewoon waterpas zetten en lijkt mij dat je probleem opgelost is.

ShettyPretty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-24 02:37

Dorus schreef:
Gewoon een spie of een meubelwig lijkt mij de meest praktische oplossing, kan je hem gewoon waterpas zetten en lijkt mij dat je probleem opgelost is.

Zoiets gebruik ik momenteel maar ik kan je vertellen dat die het gewicht van de kast niet voor een langere tijd aan kon.. wellicht slechte kwaliteit? Heb deze gekregen dus wellicht als ik even kijk of er een betere te vinden is.. maar van deze zijn niks meer over helaas.

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 08:47

Een hardhouten plint?

ShettyPretty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-24 11:01

JorineV schreef:
Een hardhouten plint?

Ben bang dat dat m kast ook niet voor langere tijd gaat dragen. Maar dan zou ik eerder gaan voor gewoon een blok hout oid.
Bedankt voor het meedenken

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 11:09

Een plank met stelpoten eronder? Dan kun je hem levelen op de vloer en de kast op een recht oppervlak zetten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 11:34

ShettyPretty schreef:
JorineV schreef:
Een hardhouten plint?

Ben bang dat dat m kast ook niet voor langere tijd gaat dragen. Maar dan zou ik eerder gaan voor gewoon een blok hout oid.
Bedankt voor het meedenken

Gemiddeld hout is grenen of vuren, dat is vele malen zachter dan hardhout en zal het veel eerder begeven dat iets van hardhout.
Ik zou voor een hardhouten wig gaan.

En verder wens ik je veel succes. Je denkt er veel te moeilijk over.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 20:04

Omdat dit topic op een paardgerelateerd deel van Bokt staat zal ik deze moeten verplaatsen. Echter heeft de topicstarter nog niet voldoende berichten voor dat deel van het forum. Vandaar dat ik een slotje moet plaatsen.