Tessarex87 schreef:Wat zou dat volgens jou waard zijn?
Spenk schreef:Popstra schreef:minstens 450 per maand.
minstens!! echt niet lager…eerder richting de 500
Je bent serieus? In Drenthe?
Ik betaal voor vergelijkbaar €275. De stalling zitten hier allemaal tussen de 200 en 350. Met 450 tot 500 val je behoorlijk daar buiten.
Popstra schreef:ja ik ben zeker serieus. waarom zou het in Drenthe minder moeten kosten dan in het westen van het land waar je nog geeneens zulke fasciliteiten hebt? arbeid is hetzelfde, kosten van voer, stroom etc ook.
Popstra schreef:ja ik ben zeker serieus. waarom zou het in Drenthe minder moeten kosten dan in het midden en westen van het land waar je nog geeneens zulke fasciliteiten hebt? arbeid is hetzelfde, kosten van voer, stroom etc ook.
Popstra schreef:destijds….weten jullie niet hoe alles prijzen gestegen zijn en nog verder stijgen inmiddels?
Popstra schreef:ja ik ben zeker serieus. waarom zou het in Drenthe minder moeten kosten dan in het westen van het land waar je nog geeneens zulke fasciliteiten hebt? arbeid is hetzelfde, kosten van voer, stroom etc ook.
Popstra schreef:destijds….weten jullie niet hoe alles prijzen gestegen zijn en nog verder stijgen inmiddels?
Popstra schreef:ja ik ben zeker serieus. waarom zou het in Drenthe minder moeten kosten dan in het midden en westen van het land waar je nog geeneens zulke fasciliteiten hebt? arbeid is hetzelfde, kosten van voer, stroom etc ook.
Popstra schreef:maar het gaat toch niet enkel om de kosten die het moet dekken? je moet ook arbeid verrichten en niet zo weinig ook met zulke fasciliteiten. dat mag ook beloond worden.
Berdien schreef:Waar in Drenthe? In een populaire regio zoals noord Drenthe (heb je ook veel mensen vanuit Groningen en Assen) liggen de prijzen denk ik weer anders dan in Zuid-Drenthe tegen de Duitse grens aan.
Ik zou ook inzetten op een bedrag tussen de € 300 en € 350, afhankelijk van hoeveel de paarden buiten komen en wat je zelf nog moet doen (uitmesten, binnen/buiten zetten?)
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers