Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dino_xhi schreef:Wat spreek ik dan af met de verkoper? Hoeveel haal je van de vraagprijs af als je het paard nog wel wil overnemen.
s0173957 schreef:Als er al premium KWPN hengsten zijn met 2 chips dit jaar, dan denk ik dat in heel veel gevallen er nog geen halve euro van de verkoopsprijs moet.
Van belang is waar die chips zitten natuurlijk, maar daar moet je dus vertrouwen op de bekwaamheid van je DA, die ook moet durven inschatten wat het risico is in jouw doel.
L2 proefje rijden of 160 proeven binnen rijden is toch net wat andere belasting...
Suzanne F. schreef:Zonder verdere informatie is dit wel een heel kort door de bocht conclusie. OCD kan ook ontstaan door een trauma, en het zou wel heel jammer zijn om een goede merrie er dan om te laten staan.Sport of fokken? Want dan is de laatste al een no-go.
Dees schreef:Hiermee eens. En tel er nog een circa 500 euro bij voor medicatie en verbandmiddelen.Verder: minimaal de kosten van een operatie + revalidatietijd van de prijs af.
BigOne schreef:Hangt er vanaf Kuggur, een chipje op een plek waar het geen kwaad kan laat ik hem niet staan. In een gewricht wel.